Beantwoord

KPN ID wachtwoord vergeten, maar geen toegang tot e-mailadres

  • 26 October 2022
  • 7 reacties
  • 334 keer bekeken

Beste KPN-mensen,
Mijn buurvrouw heeft een nieuwe laptop. De oude doet niets meer, ook haar mail kan ze niet meer ontvangen. Bovendien is ze haar wachtwoorden kwijt. Ik probeer haar te helpen bij het inrichten van haar nieuwe laptop.
Om een nieuw wachtwoord van KPN te krijgen moet je echter over een mailbox beschikken waar je het nieuwe wachtwoord in kunt ontvangen. Dat is er niet. 
Wat is de beste manier om van KPN toegang te krijgen tot haar account?

icon

Beste antwoord door GeSp 26 October 2022, 10:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Nieuwe laptop heeft windows mail bijvoorbeeld.  Laat haar een gmail adres maken , deze kun je zelfs ook beheren zonder een emailprogramma. 

Dank je Wijsgeer. Ze wil haar ‘oude’ emailadres blijven gebruiken ivm alle contacten die ze via dit mailadres heeft. 

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Henk Curière 

 

Maak een nieuw KPN ID voor haar aan met een ander email adres (dat kan b.v. een outlook of gmail adres zijn) en koppel daar haar producten aan, daarna kan je via https://email.kpn.com inloggen met haar nieuwe KPN ID en daar het wachtwoord van haar ‘oude’ KPN email account(s) wijzigen.

Dank je GeSp. Ga ik proberen. Klinkt als een goede mogelijkheid.

Reputatie 7
Badge +7

Dat bedoelde ik dus.

Goed idee van @GeSp , maar let op Email gebruikt het KPN User ID dat is niet hetzelfde als het KPN ID (dus als je er bent om het Email wachtwoord in te voeren).

 

Dank je Dommeke. Ik zal er op letten.