Beantwoord

Krijg niet alle facturen per mail of in de MijnKPN

  • 14 October 2020
  • 2 reacties
  • 50 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties

Niet al mijn maandelijkse facturen ontvang ik op mijn mail. Via Mijn.kpn heb ik alleen inzicht in één factuur. Er zijn 5 klantnummers; van 4 ontvang ik de factuur maar van één dus niet. Wel worden er maandelijks 5 bedragen van de zakelijke rekening afgeschreven. 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Heine 20 October 2020, 16:41

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Hallo Mem, 

Welkom op het Forum van KPN. De aansluitingen die je niet inziet via MijnKPN, zijn (nog) niet gekoppeld aan je KPN ID (MijnKPN account). Je kan deze aansluitingen toevoegen door in te loggen op MijnKPN en daar te kiezen voor Producten > Product toevoegen. Daarna kan je ook van die aansluitingen de facturen inzien. Ook kan je dan van de aansluiting waarvan je per mail nog geen factuur ontvangt, je contactmailadres via MijnKPN controleren. 

Let er wel op dat je alleen consumentenaansluitingen kan toevoegen aan je MijnKPN account. Zijn je andere aansluitingen zakelijke aansluitingen, dan kan je bij KPN Zakelijk navragen hoe je hiervan de facturen kan inzien. 

Reputatie 5
Badge +10

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reageer