Beantwoord

MB's delen lukt niet

  • 5 November 2020
  • 1 reactie
  • 19 keer bekeken

Omdat ik problemen heb met mijn wifi router en de mb’s op zijn, wil ik graag mb’s delen met mijn vrouw, echter als ik dit doe, volgens het stappenplan van KPN, kom ik elke keer bij dezelfde pagina terug. 

het lukt mij dus niet om mb’s te delen. 

ik heb de nummers waarmee ik wil delen toegevoegd aan mijn producten/mijn huishouden 

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 10 November 2020, 10:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Harmen R, welkom! Is het inmiddels gelukt met het delen van MB's? Is het wellicht zo dat jij een oud-Telfort abonnement hebt? Je kunt dat zien doordat jouw abonnement met ‘TFT’ begint. In dat geval zie je (helaas) wel de mogelijkheid tot het delen van MB's, maar is dat toch niet mogelijk. Als dat niet het geval is, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik graag met je mee.