Beantwoord

Meerdere mobiele nummers onder 1 account

  • 16 March 2020
  • 2 reacties
  • 268 keer bekeken

Hallo,

 

Wanneer wordt het mogelijk om meerdere nummers onder 1 account te koppelen maar dat de gebruikers van deze nummers onafhankelijk van het administratieve account hun datagebruik en bel tegoed kunnen inzien? Dit is bij concullega's wel mogelijk.

Situatie: meerdere leden in een gezin.

 

Op alle mobiele nummers met hetzelfde KPN-ID inloggen is niet de oplossing omdat dan uiteraard alle info voor iedereen zichtbaar is.

 

icon

Beste antwoord door Ronnie_D 19 March 2020, 14:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Welkom @Ronnie_D. Een hele duidelijke vraag, en ik snap precies wat je bedoelt. Helaas heb ik geen antwoord voor je op dit moment. Voor zover ik weet, staat deze wijziging niet binnenkort op de planning. 

Niet het antwoord dat je wil, maar het is voor nu niet anders. Mocht je nog meer vragen hebben, laat het vooral weten.

Hallo Paul,

 

bedankt voor je reactie. Ik vind het jammer om te horen dat hier nog geen plannen voor zijn, sterker nog, een gemiste kans van KPN. Bij je concullega's kan het namelijk wel en dit geeft inzicht.