Beantwoord

Melding MijnKPN: geen thuisproduct gekoppeld aan glasvezel

  • 15 May 2021
  • 2 reacties
  • 30 keer bekeken

Bij inloggen met KPN Id  staat u hebt geen huisproduct gekoppeld aan het glasvezel net

er stat wel informatie over betaalde termijnen, wat moet ik daaruit begrijpen, alles werkt normaal

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 20 May 2021, 11:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Wat is de functie om gekoppeld te zijn aan het glasvezel net

Hoi @wim z . Welkom op het forum.

Je MijnKPN is een soort kapstok waar je je producten aan kan koppelen. Als dit gebeurd is, krijg je controle over die producten.

Hieronder is alle uitleg te vinden. Mocht je daarna nog vragen hebben, stel ze gerust. 

https://www.kpn.com/service/mijnkpn/uitleg.htm