Beantwoord

Melding MijnKPN is op dit moment niet verbonden

  • 29 September 2021
  • 13 reacties
  • 139 keer bekeken

Badge

Iedere keer dat ik probeer in te loggen in mijn kpn om een rekening in te zien en te downloaden, krijg ik deze titel te zien: MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel. Ik heb gezien dat dit item eerder is vermeld en dat het opgelost zou zijn. Ik zie ook geen enkele oplossing. Wie helpt mij

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid van je topic

icon

Beste antwoord door Cornelis Schipper 30 September 2021, 18:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Cornelis Schipper, gebruik je de juiste link? https://mijn.kpn.com/ 

Het wachtwoord klopt? https://inloggen.kpn.com/wachtwoord/vergeten

De app is ook beschikbaar; https://www.kpn.com/service/mobiel/instellen/apps.htm

Badge

Zowel de juiste link als wel het correcte wachtwoord ingevuld. De volgende zin heb ik gekopieerd vanaf de KPN site: MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel.

 

Reputatie 7
Badge +10

Lastig @Cornelis Schipper, misschien toch een storing, al kan ik hier wel inloggen.   

Mocht je je forumprofiel nog niet hebben ingevuld, doe dit dan nog even zodat de KPN moderators jouw gegevens erbij kunnen pakken. 

Badge

Hoi Anneke

Ik heb mijn forumprofiel ingevuld en heb nu contact via het inloggen op jullie site. Bijgevoegd een screenshot van 2 minuten geleden, waaruit blijkt, dat ik niet in mijn KPN kan inloggen. Dit is nu inmiddels sinds 14 september, de dag dat ik een bericht van KPN kreeg omtrent mijn rekening voor mobiel. Die rekening wilde ik dus downloaden en zoals gebruikelijk wilde ik inloggen en kreeg ik dus bijgevoegd screenshot. Misschien kun je er iets mee. Bij voorbaat dank.

 

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Cornelis Schipper 

 

Uit dat screenshot blijkt dat je juist wel bent ingelogd, anders krijg je die bovenste regel met Overzicht, Producten, Service en Profiel niet te zien.

Als je via die link https://mijn.kpn.com/#/facturen inlogt die je in jouw screenshot ziet dan krijg je een overzicht met je Producten te zien waarvan je de facturen kan bekijken, zijn bij jou die Producten nog wel gekoppeld aan je KPN-ID?

Dat kan je zien door in de bovenste regel op Producten te klikken:

 

Badge

Hoi GeSp,

 

Het probleem is dat ik willekeurig welke knop kan klikken, maar allemaal met hetzelfde resultaat 0,0

Vanaf dit moment werkt er niets meer, laat staan de mogelijkheid om te controleren of er nog iets gekoppeld is

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @Cornelis Schipper 

 

Kan je in je browser alle cookies wissen en de cache legen.

Daarna de browser afsluiten en weer starten, dan inloggen via https://mijn.kpn.com

Je moet dan in het Overzichtscherm terecht komen, zie je daar wel de belminuten en data die je nog over hebt en facturen aan de rechterkant?

Zo ja, lukt het nu wel om je Producten te bekijken door er op te klikken?

Badge

Hoi GeSp,

 

Dit doe ik zeer regelmatig, maar voor alle zekerheid heb ik het zojuist nogmaals uitgevoerd.

Daarna weer geprobeerd in te loggen en ik kom weer op de site maar met steeds weer hetzelfde resultaat.

Niets werkt dus

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @Cornelis Schipper 

 

Jammer dat het daarmee ook niet gelukt is, het was een poging waard, dan maar afwachten tot een KPN medewerker (moderator) reageert, die kunnen echt in de systemen kijken om te kijken of daar wat verkeerd staat.

Profiel had je al ingevuld gaf je eerder aan dus ze kunnen dan gelijk aan de slag als je topic aan de beurt is.

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Cornelis Schipper, ik haak ook graag aan om je een handje te helpen!

Ik lees dat je al verschillende dingen hebt geprobeerd, ook op advies van andere bezoekers hier in je topic. Ik zie trouwens nog geen gegevens in je forumprofiel staan, waardoor ik je gegevens nog niet kan opzoeken.

Wel ben ik alvast naar een paar dingen benieuwd: Is MijnKPN helemaal nieuw voor je, of heeft het al eerder gewerkt? In het laatste geval, is er onlangs iets veranderd aan bijvoorbeeld jouw abonnement? Sinds wanneer krijg je de melding te zien? En wat voor abonnement(en) heb je precies?

Ik ben ook benieuwd naar wat er gebeurt als je een nieuw KPN ID aanmaakt, daarna daarmee inlogt in MijnKPN en daar jouw abonnement(en) aan koppelt. We lezen het graag, dan kijken we vanaf daar verder.

Badge

Hoi Alexandra,

Sinds mijn bezoek in augustus aan de KPN site voor het downloaden van mijn rekening lukt het dus niet meer.

Echter heb ik zojuist Mozilla geherinstalleerd en opnieuw geïnstalleerd, en nu functioneert een en ander weer.

Bedankt voor je interesse en assistentie

Badge

Aan allen die geprobeerd hebben mij te helpen. Dank

Het inloggen werkt weer na een herinstallatie van Mozilla.

Bedankt nogmaals

Reputatie 7
Badge +19

Aan allen die geprobeerd hebben mij te helpen. Dank

Het inloggen werkt weer na een herinstallatie van Mozilla.

Bedankt nogmaals

Goed om te horen, dank voor het delen! :) Mogelijk zijn andere forumbezoekers die jouw topic tegen komen er ook mee geholpen.