Beantwoord

Mijn KPN app op mijn Iphone

  • 25 October 2020
  • 7 reacties
  • 66 keer bekeken

Al mijn gegevens kloppen maar boven mijn telefoonnummer komt de vreemde naam Rongen Verhuur te staan en daar heb ik niks mee.

Kunt u dat aanpassen???

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 4 November 2020, 17:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Lambertus, welkom! Dat is zeker erg vreemd.. Zou je eens een screenshot willen plaatsen hier? Poets dan wel even jouw 06-nummer weg. En wil je die dan, met je adres, in jouw forumprofiel plaatsen? Ik kijk graag met je mee, want dit zou niet mogen, lijkt me!

Admin: 06-nummer verwijderd

Reputatie 7
Badge +30

Het duurde even, maar de enige verklaring die ik heb, is dat jij toch ergens in jouw contactenlijst in je telefoon jouw 06-nummer opgeslagen hebt onder Rongen verhuur. Ik heb dit bij mezelf gecheckt. Er staat in mijn contactenlijst  'Marcia’. Als ik daar Marciaaaa van maak en de MijnKPN app opnieuw open, staat daar ook Marciaaaa.

Beste Marcia ooit heb ik Rongen Verhuur in mijn adressenbestand gehad maar al geruime tijd niet meer. Hoe krijg ik inplaats van Rongen Verhuur hier mijn eigennaam??? Zoal gemeld al de overige gegevens kloppen.

Reputatie 7
Badge +30

Als je in je eigen naar de contactenlijst gaat, dan zal jouw nummer onder Rongen Verhuur staan. Je kunt dit dan aanpassen naar je eigen naam. Anders kan je nog eens proberen om een nieuw contact aan te maken onder jouw naam met natuurlijk ook je eigen 06-nummer. Ik hoor graag of het lukt!

Beste Marcia

Je hebt een pluim verdiend mijn probleempje is opgelost. Er zat een verdwaald contact bij mijn contractpersonen deze aangepast en klaar. Complementen geen ander bij de KPN is met dat idee gekomen.

bedankt met vriendelijke groet Lambert

Reputatie 7
Badge +30

Fijn dat het opgelost is! Jammer dat het zo lang heeft moeten duren inderdaad :-(. Bedankt dat je het nog even liet weten!