Beantwoord

Mijn KPN is niet verbonden mogelijk zijn niet alle gegevens actueel

  • 9 March 2020
  • 9 reacties
  • 248 keer bekeken

Hallo, 

wanneer ik inlog op MijnKPN krijg ik de melding “Mijn KPN is momenteel niet verbonden mogelijk zijn niet alle gegevens actueel”.  Ongeacht welke browser ik gebruik verschijnt deze melding. In de MijnKPN app zie ik alleen de gegevens van mijn thuisabonnement en niet die van mijn Mobiel abonnement. Kunnen jullie ervoor zorgen dat ik MijnKPN gewoon kan gebruiken via internet en dat in de MijnKPN app mijn mobiele abonnement wordt toegevoegd? 

 

Alvast bedankt. 

Met vriendelijke groet, 

Arjan 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 11 March 2020, 10:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Arjan_85, ik heb het zelf even geprobeerd en krijg ook deze melding als ik inlog via mijn laptop. In de app zie ik echter alles en ook als ik mijn telefoon gebruik om in te loggen via de website, krijg ik alles te zien. Vreemd! :thinking:

Ik ga even navragen of er problemen met MijnKPN bekend zijn en zo ja, of al bekend is wanneer die problemen verholpen zullen zijn. Kom bij je terug als ik meer weet! Zou jij in tussentijd willen kijken wat er gebeurt als je via je telefoon inlogt bij MijnKPN op onze website?

Reputatie 7
Badge +20

Er is geen algemeen probleem bekend, zou je me ook kunnen vertellen welke browsers je hebt geprobeerd? Bij mij gaat het mis in Chrome en lijkt het verder wel te werken, hoe is dat bij jou?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het inmiddels toch gelukt is! Mocht ik dat bij het verkeerde eind hebben, dan hoor ik het graag :slight_smile:

Ik heb hetzelfde probleem. Zowel op mijn iPhone (Safari) als mijn Mac Book (ook Safari) krijg ik deze mededeling.

En nu heb ik Chrome gebruikt. Die geeft hetzelfde aan.

 

Badge

Idem hier. Zelfde melding direct bij aanloggen. Sinds vandaag.

Reputatie 5
Badge +3

Vanmorgen nog kunnen inloggen, sinds pakweg een uur niet meer. Op 2 accounts niet mogelijk. 

Reputatie 5
Badge +3

Inmiddels werkt het hier bij mij weer, zowel op pc en app.

Ik belde even, er was een storing.