Beantwoord

Mijn KPN komt in een loop bij MB's delen met TFT nummers

  • 28 March 2021
  • 6 reacties
  • 69 keer bekeken

Ik probeer MB’s te delen met het abonnement van mijn dochter. Als ik dat aanklik krijg ik alleen info over de voordelen hiervan en kan alleen op ‘meer informatie’ klikken. Er staat dan dat ik mij moet aanmelden hiervoor. Als ik dit doe zegt hij dat het nu niet gelukt is omdat ik mogelijk al aangemeld ben. Dat kan ik echter nergens terug vinden. 

Volgende stap: direct delen. Ik kom meteen weer terug in mijn overzichtsscherm met alleen de melding over de voordelen hiervan. Dat schiet dus ook niet op. 

Als ik normaal inlog in mijn kpn moet ik eerst kiezen welk nummer ik moet bekijken. Die van mij of van mijn dochter. Ik kan dus beide abonnementen beheren, maar MB’s delen lukt niet...

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 30 March 2021, 13:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Harro Smit, dat klinkt alsof er nog iets niet helemaal goed staat.
Ik kijk graag even mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Ingevuld! Althans, voor zover als wenselijk. Niet alle gevraagde info lijkt me relevant of van toepassing.

Alvast bedankt! 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens @Harro Smit, ik heb meteen even meegekeken. Ik zag dat er nog geen Hussel/Compleet huishouden geregistreerd stond. Ik heb dit zojuist alsnog gedaan. 
Echter zie ik wel dat het onder andere om TFT abonnementen gaat. Hiermee kun je geen MB's delen, dit kunnen alleen KPN abonnementen onderling. Om alsnog MB's te kunnen delen zullen die dus verlengd moeten worden als KPN abonnement.

Ik snap er niets van. Mijn dochter(s) hebben toch een KPN abonnement? Wat is in godsnaam een tft abonnement? Vroeger zaten ze bij telfort maar die nummers zijn omgezet naar kpn en ze loggen in bij mijn kpn. Dus wat is nu het probleem? Ik begrijp hier niets van en wordt hier ook een beetje boos over! Sorry! Kunt u dit aanpassen? Zo nee, hoe moet dat dan? 

Reputatie 7
Badge +20

Toen alle Telfort abonnementen destijds over zijn gegaan naar KPN hebben zij hun eigen voorwaarden behouden. Voor het gemak noemen we die TFT abonnementen. Dit houdt in dat zij bijvoorbeeld hun MB's mee kunnen nemen naar de volgende maand, iets wat KPN abonnementen niet kunnen. De keerzijde daarvan is dat ze niet als KPN abonnementen MB's kunnen delen.

Om dit wel te kunnen zouden ze hun mobiele abonnementen kunnen verlengen, het worden dan KPN abonnementen die MB's kunnen delen maar geen MB's meer mee kunnen nemen naar de volgende maand.
Verlengen kunnen zij via onze website www.kpn.com/verlengen, hun MijnKPN, de winkel of telefonisch op 0800-0402

Ok, ik ga er mee aan de slag. Wel heel jammer dat het zo ingewikkeld moet...