Skip to main content
Vraag

Mijn KPN toont niet mijn producten

  • 18 oktober 2021
  • 5 reacties
  • 139 keer bekeken

als ik inlog op mijnkpn zie ik alleen de facturen van mijn mobiel. De informatie van internet en bellen ontbreekt. Hoe kan ik dat naar voren halen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17588 reacties
  • 18 oktober 2021

Hallo @Riast 

Dan moet je het abonnement Internet en Bellen nog koppelen aan jouw MijnKPN

Ga daarvoor naar Producten â†’ Product toevoegen


  • Auteur
  • Topper
  • 22 reacties
  • 18 oktober 2021

Tja, ik krijg alleen maar te zien: wil u dit product ontkoppelen als ik op producten klik. En dan kan ik mijn mobiele abonnement ontkoppelen.


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17588 reacties
  • 18 oktober 2021

Je ziet niet de optie Product toevoegen ?

 


  • Auteur
  • Topper
  • 22 reacties
  • 18 oktober 2021

nee, die optie zie ik niet. Ik zie alleen maar lijntjes/strepen


  • Auteur
  • Topper
  • 22 reacties
  • 18 oktober 2021

Ik ben overigens een oude telfort klant, zal daar wel mee te maken hebben.