Beantwoord

Mijn product wordt niet herkend als ik het wil koppelen in mijnKPN

  • 29 March 2022
  • 13 reacties
  • 141 keer bekeken

Mijn product is e-mail met klantnummer ***

Adres: ***

Het wordt niet herkend. (ik heb wel toegang tot mijn mail online als ik direct inlog)

Ik wil het nieuwe F-secure product installeren en toegang tot mijn rekeningen, daarvoor moet ik mijn product koppelen begreep ik.

Graag uw hulp.

Dank.

 

*Admin: gegevens verwijderd ivm privacy

icon

Beste antwoord door KPN ID en mijn KPN 9 April 2022, 05:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Hallo @KPN ID en mijn KPN , als je een nieuwe klant bent kan het een paar dagen duren voordat je kunt doen wat jij wilt doen. KPN moet eerst alle technische en administratieve processen doorlopen hebben en daarna kan als laatste de KPN-ID ingevuld/aangepast worden en KPNVeilig geïnstalleerd worden en de mail-accounts beheerd worden.

Succes.

 

Hallo Jan,

I ben al vele jaren lid van xs4all, dat is toch ook al een tijdje KPN?

Ik zal een paar dagen wachten om te zien of er iets veranderd is, vind het wel een beetje vreemd.

Dank voor de info

Mijnd Huijser

Hallo @KPN ID en mijn KPN het waren 2 gescheiden administraties net als bij Telfort en KPN.

 

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @KPN ID en mijn KPN, welkom! Het klopt helemaal wat JanD zegt. Als je begin volgende week nog problemen hebt met inloggen, laat het gerust weten! We denken graag met je mee. 

Hallo JanD en Marcia,

Dinsdag 5 april, ik dacht dat de administratie nu wel zou zijn bijgewerkt, maar mijn product wordt nog steeds niet herkend (klantnummer ***). Graag jullie assistentie.

Dank

Mijnd Huijser

 

*Admin: klantnummer verwijderd ivm privacy

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @KPN ID en mijn KPN 
Het is tegen de regels om hier privé gegevens te plaatsen, iedereen kan dat zien.

Zet je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Reputatie 7
Badge +30

Wat gek, @KPN ID en mijn KPN.. Even bij het begin beginnen: heb je een KPN ID aangemaakt? Daar kan je nu je diensten aan te koppelen. Had je dat al geprobeerd? Waar gaat het dan precies mis?

Hallo Marcia,

Ja, ik heb een werkend KPN ID en ga dan naar de pagina waar je producten kunt koppelen. Daar vul ik mijn adres etc in plus laatste 3 cijfers van de rekening die ik gebruik om voor mijn e-mail pakket te betalen. Dan klik ik op koppelen en krijg ogenblikkelijk de mededeling dat mijn product niet herkend wordt. Dit kan ik herhalen zo vaak aks ik wil, altijd zelfde resultaat. Ik heb gecontroleerd of mijn nieuwe klantnummer klopt, en ja hoor, staat op de laatste rekening (6 april). Adres klopt.

Ik heb het net nog eens geprobeerd (ben nu in het buitenland, 5 uur tijdsverschil met Nederland) en nee hoor, het werk niet, abonnement wordt niet herkend.

Reputatie 7
Badge +30

Hm. Dit klinkt alsof je alles goed doet! Zou je je forumprofiel aan willen vullen met het klantnummer dat je invult? Kan je onder de ‘persoonlijke opmerkingen’ ook de door jou gebruikte laatst 3 cijfers van het rekeningnummer vermelden? Dit is alleen inzichtelijk voor jou en KPN. Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee.

Ik heb de gevraagde gegevens in mijn profiel gezet.

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt! Ik zie een ander adres gekoppeld staat aan jouw vaste diensten. Doordat je nu niet op je eigen internet zit, vragen we je om het adres. Daar zou je dan het adres dat bij ons bekend is, moeten gebruiken. Weet jij welke dit anders kan zijn? Wellicht ben je verhuisd de afgelopen jaren?

Bedank Marcia! Dat was het probleem. Ik heb nu het oude adres gebruikt om producten te koppelen en daarna alsnog het adres aangepast. Stom van me, maar ik heb nog nooit eerder naar de rekening gekeken (het adres op de rekening), betaal automatisch. Als ik in NL ben gebruik ik KPN hotspots voor internet, ben bijna nooit thuis en heb blijkbaar nooit adreswijziging (4 jaar geleden) doorgegeven aan xs4all. Nogmaals dank.

Mijnd Huijser

Reputatie 7
Badge +30

Fijn dat het mysterie opgelost is :-). Graag gedaan en jij bedankt dat je nog even liet weten dat het gelukt is!