Beantwoord

Mijn Spaanse nummer te lang om MijnKPN aan te maken

  • 1 November 2022
  • 7 reacties
  • 66 keer bekeken

Ik woon in Spanje, maar ben regelmatig in Nederland. Ik wil me registreren bij mijnKPN, maar heb geen Nederlands telefoonnummer. En het Spaanse nummer is met de landcode ervoor te lang. Bij mijn bestelling heb ik nu 0600000000 gebruikt.... Is hier iets aan te doen? Tip (gratis): apart landcode toevoegen! 

icon

Beste antwoord door Noordzee 1 November 2022, 16:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Met welk doel wilt u zich registreren bij MijnKPN? Dat kan namelijk alleen met een abonnement van KPN, en dus Nederlands telefoonnummer. Niet met een Spaans abonnement of telefoonnummer ofzo...

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Toon Hooijmans ,

Hier is niets aan te doen. KPN verkoopt in principe alleen maar abonnementen aan inwoners uit Nederland. (Of mensen die een economische band hebben met Nederland en die dan wel een mobiel Nederlands nummer nodig hebben.) 

Mogelijk kun je een telefoonnummer invoeren van een goede vriend of familielid?

Hallo @Toon Hooijmans het klink onbeschaamd, maar waarvoor ga je Mijn KPN gebruiken?. 

Om een KPN ID te krijgen en zo doende in dit forum te kunnen lezen?

Ik schrijf dit eigenlijk om te kunnen reageren naar @Noordzee , Ik moest even glimlachen, met satalliet televisie doen mensen wat hij schrijft over het telefoonnummer dat nog wel eens omdat het in Nederland duur is of zelfs niet te krijgen.  Trowens voor hij het schrijft nu ook met Internet.

 

🤣😂🤣

Ik heb een stacaravan in Nederland en wil daarin 2 Digitenne aansluitingen.

 

Misschien een idee om dit beleid aan te passen?

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Toon Hooijmans .

Je kunt die Digitenne-ontvangers gewoon aanvragen. Dat kun je doen via deze website: https://digitenne.kpn.com/bestellen/

Tip : Mocht je geen kennis hebben in Nederland met een telefoon?, vermeld dan het telefoonnummer van de camping.

 

Ik heb inmiddels al besteld. Met registratie van 06-00000000. Ik wil anderen hier niet mee lastig vallen.