Beantwoord

Mijn twee KPN ID's zijn niet toegankelijk

  • 8 April 2022
  • 3 reacties
  • 25 keer bekeken

Vorige maand ben ik overgestapt van vm Telfort/KPN naar t-mobile. Omdat we al direct niet tevreden waren na oplevering hebben we deze overstap herroepen en zijn weer terug naar KPN gegaan.

nu is die overstap niet vlekkeloos verlopen….onze telefoon werkt nog steeds niet, het oude nummer is niet meegekomen en de wifi is slecht op de 1e en 2 etage.

de klantenservice kan niet helpen en verwijst mij naar de wifi manager.

de wifi manager werkt alleen niet omdat er 2 KPN ID’s op mijn adres staan; de oude en een nieuwe.

beiden zijn echter niet toegankelijk! 
ik kan geen gegevens inzien en dus ook mijn wifi niet anders instellen zodat we op zolder ook bereik hebben!  
 

Wat kan ik hieraan gedaan worden? Ik vermoed dat mijn oude ID nog open staat omdat de laatste afrekening nog niet heeft plaatsgevonden? De nieuwe order staat nog op niet afgerond en daardoor kan de klantenservice helemaal niets…

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 11 April 2022, 19:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Had u vroeger wel WiFi op zolder? Wat is er nu anders dan vroeger?

Ja, we hebben altijd internet zolder gehad. Zelfs tot een paar weken geleden met hetzelfde modem. Volgens de klantenservice kan dit met de instellingen van het modem te maken hebben

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Sing29, welkom op ons forum!
Inmmiddels zijn we al weer even een paar dagen verder. Heb je het nog werkend kunnen krijgen?

Wat belangrijk is om te weten is dat je oude abonnement opgezegd is en je een nieuw abonnement gekregen hebt. Je huidige apparatuur moet je nog wel kunnen blijven gebruiken.

Wat voor de wifimanager belangrijk is is dat jouw actieve (dus nieuwe) thuis abonnement gekoppeld is aan het MijnKPN account waarmee je inlogt Ă©n dat je op dat moment verbonden bent met je eigen wifinetwerk.
In het onderstaande topic vind je meer informatie en een paar tips&trucs om je wifi te verbeteren!

Mijn collega's bij 0800-0402 zitten natuurlijk ook altijd voor je klaar.