Beantwoord

MijnKPN app blijft leeg

  • 14 October 2020
  • 25 reacties
  • 305 keer bekeken

Badge

De MijnKpn app heeft een update gehad en nu heb je er eigenlijk

niets meer aan. Hij laat, geeft de info even en gaat vervolgens op blank. Ik heb een iPhone XS Max met iOS 14.0.1. 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 26 November 2020, 22:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

25 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @rengster ,

Heb je de app al eens helemaal verwijderd van jouw telefoon? 

En daarna dan weer opnieuw installeren via de App Store…..

 

 

Badge

Ja dat had ik al bedacht. Maar zelfde issue. 

Reputatie 6
Badge +10

Hi @rengster, dank je wel voor jouw bericht en goed dat je aan de bel trekt. Ervaar je het probleem op dit moment nog steeds? Mocht dat het geval zijn, kun je dan vertellen wat je nog meer hebt geprobeerd om het probleem op te lossen? Zou je daarbij ook jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Dan geef ik dit door aan mijn collega's die over de MijnKPN app gaan. Kun je daarbij ook aangeven of je open staat om eventueel een vervolgtest uit te voeren, mocht er een oplossing zijn voor dit probleem? Ik hoor het graag van je!

Badge

Gedaan ✅. En inderdaad nog steeds het issue. 
Heb de App er afgegooid en opnieuw geïnstalleerd en heb de telefoon uit gezet en opnieuw opgestart. 

Reputatie 6
Badge +10

Dank je wel voor de terugkoppeling en voor het invullen van jouw profiel. Ik wil dit graag doorzetten naar mijn collega's, zodat zij hiermee aan de slag kunnen gaan. Kun je me nog vertellen of je er voor open staat om eventuele vervolgtesten uit te voeren? Dan ga ik voor je aan de slag!

Badge

Zéker. Geen probleem. Wil het graag opgelost hebben. Zo heb ik er niets aan. :wink:

Reputatie 6
Badge +10

Dat is ook zo inderdaad. Ik heb de situatie doorgespeeld naar mijn collega's, zodat zij dit uit kunnen zoeken. Zodra ik een terugkoppeling krijg, meld ik me direct bij je!

Reputatie 6
Badge +10

Hi @rengster, hier even een kleine update. Mijn collega's zijn nog druk bezig om dit probleem op te lossen. Zodra hier meer over bekend is, hoor je dit van me! Mocht de app in de tussentijd weer werken, laat je het dan ook weten? :relaxed: Dan kan ik dit ook doorgeven aan mijn collega's. 

Badge

Inmiddels is dit het beeld. En al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

 

Wat een drama. Zelfde probleem. Niet alleen de app maar ook inloggen via de website geeft geen gegevens. “mijn KPN is op dit moment niet verbonden”.

Elke maand weer problemen omdat ik me door KPN heb laten aanpraten dat data delen zo makkelijk is.  Je moet het alleen elke maand opnieuw doen en dan werkt de app en de website weer niet.

Het is echt waardeloos.

Badge

Zie net de update van de MijnKpn app. Maar zonder resultaat. Nog steeds een leeg scherm zoals boven. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @rengster, onze @Ron is met vakantie dus ik neem het even over! Hoe gaat het nu met de app? Inmiddels weer iets meer in beeld?

Badge

Niets veranderd. Leeg nog nog steeds. 

Reputatie 7
Badge +20

Jammer, ik had gehoopt op beter nieuws!

Krijg je wel iets te zien als je bij MijnKPN inlogt via de website? Zo nee, dan staat dit los van de app. Zo ja, zou je hem dan (púúr voor de zekerheid) nog 1 keer willen verwijderen en opnieuw installeren?

Badge

Op de website gaat t prima. Op de verwijderde, telefoon uitgezet, weer aan en opnieuw geïnstalleerde MijnKpn app wederom zelfde beeld. Zie foto. 

 

Reputatie 7
Badge +20

Duidelijk, dan ligt het dus zeker weten níét aan je account en echt aan de app. Ik ga de ontwikkelaar van de app weer even aan het jasje trekken hierover!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb tot nu toe zelf geen reactie ontvangen en dat duurt me nu een beetje lang, het kan uiteraard zijn dat ze wel iets hebben gedaan maar vergeten zijn om dat naar mij terug te koppelen. Voordat ik er opnieuw achteraan ga, dus eerst even de vraag aan jou of de app inmiddels wel goed werkt of dat de situatie ongewijzigd is?

Badge

Geen verandering. Inmiddels nieuwe iPhone (12 Pro Max) maar zelfde probleem. Alle tabjes van de KpnApp werken, behalve die waar het veelal om gaat: de eerste: ‘Overzicht’. 

Scherm start met laden en gaat na minder dan een seconde op bovenstaand beeld. 

Reputatie 7
Badge +20

Duidelijk, dan ga ik nu iemand op z'n donder geven voor het uitblijven van een reactie :wink: Excuus dat het zo lang duurt!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @rengster, duurt even voordat ze de vinger op de zere plek kunnen leggen hier omdat het maar bij een heel klein aantal klanten gebeurt dat dit scherm leeg blijft. Het lijkt bij sommigen te helpen om de toegang tot contacten stop te zetten. Dit doe je in de app bij profiel > app instellingen > contacten. Maakt dit bij jou een verschil? Hoor het graag!

Badge

Yyyyyyyyyyyessssss! You guys did it! Dankjewel. 

Reputatie 7
Badge +20

:grinning: 🥳💪🏼 goed nieuws! 

Reputatie 1

Zelfde probleem bij mij, uitzetten van contacten heeft ook hier geholpen!

 

Reputatie 7
Badge +20

Nog een keer goed nieuws :smiley: Bedankt dat je even laat weten dat dit ook bij jou de oplossing was!

Reputatie 1

Wel een bijkomend nadeel: Door het uitzetten van de Contacten laat het overzicht nu alleen de nummers zien, niet de namen die bij die nummers horen… Wat weer lastig is als je veel abonnementen in het overzicht hebt staan.

Zie ook: