Beantwoord

MijnKPN App en website blijven laden na inloggen

  • 17 April 2020
  • 5 reacties
  • 150 keer bekeken

Als ik inlog op de app of de website om mijn gegevens, facturen en andere zaken te bekijken dan lukt het inloggen wel echter zodra ik ingelogd ben blijf het laden en laadt het nooit in.

Ik heb screenshots bijgevoegd, dit is teven zo op de websites. Ik vroeg mij af wat we aan gedaan kan worden want ik wil wel mijn gegevens zien.

Ik heb de app al opnieuw gedownload maar dat werkt natuurlijk niet als het ook op de website een probleem is. Het probleem zit waarschijnlijk in mijn account.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 21 April 2020, 12:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, zo heb je er niet zo veel aan @Nando2901 :grimacing::thinking:

Kom je via de site nog op de pagina waar je je producten kunt ontkoppelen? Zo ja, zou je dat eens willen doen en ze daarna opnieuw toe willen voegen?

Waarom zeggen jullie niet eerlijk dat kpn een probleem heeft

Dit probleem al enkele dagen diverse keren gebeld alles wel tien taille keren gedaan. Mobiel van KPN doet het wel zo lang je thuis niet koppels zo dra je thuis koppelt zie je niks meer via site en de app...is er een probleem ja en KPN zeg niet....los het op anders zeg ik alles op

Hmm, zo heb je er niet zo veel aan @Nando2901 :grimacing::thinking:

Kom je via de site nog op de pagina waar je je producten kunt ontkoppelen? Zo ja, zou je dat eens willen doen en ze daarna opnieuw toe willen voegen?

Dit heeft gewerkt, bedankt :)!

 

Reputatie 7
Badge +20

Ah top! Fijn dat het op deze manier gelukt is :smiley:

Graag gedaan, ik sluit hierbij het topic, tenzij je nog andere vragen hebt?