MijnKPN app geeft een zwart scherm na het opstarten

  • 2 January 2024
  • 7 reacties
  • 120 keer bekeken

Beste,

Ik kom al een tijdje niet meer in MijnKPN app.

Ik kan de app openen en ik zie beeld, maar ik kan nergens op klikken, hij reageert nergens op.

Ik gebruik Android (samsung) en het heeft altijd gewerkt, tot een maand of 2 geleden sowieso.

Ik heb de app als eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem blijft.

Kan iemand mij hiermee helpen?


7 reacties

Reputatie 7
Badge +8

@JoyceM2 

Wat voor type en model telefoon heb je? 

@AriënC

Het is een Samsung A33 5G

Reputatie 7

Welkom op het forum @JoyceM2, dat is een gek probleem. Ook na opnieuw installeren blijft dat alsnog terugkeren dus. Welke versie van Android staat er op jouw telefoon? Is dat de meest recente versie?

@Jasper Op 22 dec heb ik de laatste update gehad, deze is dus up te date (hiervoor was dit probleem er al)

En inderdaad na het opnieuw installeren van de app blijft het probleem zich voordoen. 

Reputatie 7

Welke versienummer van Android is dat dan? Dat er een update was zegt niet alles, er kunnen ook updates zijn voor oudere toestellen die niet de nieuwste versie van Android aankunnen. Heb je mogelijk ook een ander apparaat waar de app op geïnstalleerd kan worden? Om te kijken of het daar wel goed gaat.

Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij ons vertelt. 

@Jasper

 

Er staat nu Versie One UI:6.0 op.

Gek genoeg kom ik er net in en doet alles het?

Vreemd, maar opgelost dus 😁

Reputatie 7

Oh, dat is gek inderdaad. Ik weet niet wat de oorzaak dan was, maar ik ben blij dat het weer werkt! 🙂

Reageer