Beantwoord

MijnKPN app geeft onjuiste producten weer. MijnKPN app gekoppeld aan verkeerd KPN ID.

  • 3 March 2021
  • 9 reacties
  • 208 keer bekeken

sinds een tijdje geeft mijn kon app geen verbruik of facturen weer. Als ik inlog via Mijn KPN heb ik wel inzicht.

Heb de app uitgelogd, verwijderd, telefoon opnieuw gestart en opnieuw geüpload, maar hij blijft continue de oude app gegevens geven waaronder oude prepaid nrs die gekoppeld waren.

Hoe kan ik op mijn KPN app dezelfde gegevens krijgen als wanneer ik inlog op Mijn KPN?!

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 10 March 2021, 13:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Katinka76, welkom op het forum!
Als je (via de browser) inlogt op MijnKPN kun je daar je gekoppelde producten beheren van je KPN ID. Met dit KPN ID kun je vervolgens inloggen op de app, daar zou je dan de producten moeten zien die je via de site hebt gekoppeld.
Werkt dit voor jou? Zo nee, waar loop je precies tegenaan? Gebruik je wel voor beide het zelfde mailadres?

Nee, het werkt helaas niet.zo.

Bij Mijn KPN staat alles.juist.Alles ik vandaar inlog op de app staat het niet goed, ook wordt er een verkeerd mail adres genoemd in de app.

Als ik het juiste mail adres aangeef, krijg ik de melding" dit adres wordt al gebruikt als KPN ID" Gebruik dit adres om in te loggen , als ik inlog kom ik weer op Mijn KPN. Hier staat alles goed, maar heb geen directe link om naar de app te gaan?!

Als.ik op de app zelf inlog blijft er een foutief adres weer gegeven worden.

Hoe zie ik ook op de app de juiste gegevens en verbruik?!

 

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @Katinka76, dat is wel merkwaardig!
Als je de Mijn KPN App gede-installeerd hebt, opnieuw installeert en opstart vraagt deze je om in te loggen met een KPN ID. Klopt dat bij jou ook? Log je daar dan in met hetzelfde e-mail adres als je ook gebruikte op de MijnKPN site? 
Kun je anders een een screenshot maken van het scherm waar je deze meldingen krijgt? (met je privégegevens weggepoetst of buiten beeld)

Dat is het vreemde, als ik de app opnieuw installeer, vraagt hij dit niet om on te loggen met de KPN ID.

Zoals.ik al eerder aangaf,  als ik uitlog in de app en hem verwijder, kan ik hem niet opnieuw opstarten.  Hij pakt gewoon de oude gegevens incl de pincode weer op.

Hoe deinstalleer in de KPN app dat ik alles kwijt ben en blanco kan beginnen?!

Reputatie 7
Badge +20

Dat hangt er van af of je een iPhone of android telefoon hebt. Hieronder de instructies. Kun je na het verwijderen en voor het herinstalleren ook je toestel eens volledig herstarten?
 

Apple

 

  1. Houd de app ingedrukt.
  2. Tik op 'Verwijder app' symbool Verwijder app.
  3. Tik op 'Verwijder app' en tik vervolgens op 'Verwijder' om te bevestigen.

 

Android

 

  1. Open de Google Play Store-app Google Play.
  2. Tik op Menu Menu en dan Mijn apps en games.
  3. Tik op de app of game.
  4. Tik op Verwijderen

 

Als dit het niet oplost, kun je dan toch screenshots plaatsen van de foutmeldingen/inlogschermen (met je gegevens weggepoetst)?

Ik ga het weer een keer proberen.  Maar heb dit de laatste keren ook zo gedaan.

 

App wederom verwijderd  vlgs beschrijving hierboven. Telefoon de hele nacht uitgeschakeld. Nu opnieuw de app geïnstalleerd, maar ik kan nog steeds inloggen met oude cijfercode en gegevens zijn niet up to date.

Ik zal een screenshot sturen maar hier valt weinig op te zien.

2 oude prepaid nr' s en een profiel met verkeerd  mail adres.

Abonnement en factuur geeft niets weer

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Dat is gek, ik ben nog even op zoek geweest en heb het gevonden maar moet bekennen dat dit zeker weten makkelijker had gekund.
Als je uitlogt (via profiel > uitloggen) en op het cijfercode scherm komt kun je daar kiezen om deze te verwijderen. Daarna kun je inloggen met het juiste KPN ID!

Eindelijk, gelukt!

Zoals hierboven beschreven werkt het!

De aanhouder wint :grinning:

Bedankt voor het advies!