Beantwoord

MijnKPN app laadt niet, geeft de melding dat er geen internet is

  • 25 October 2023
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken

Iedere keer als ik de MijnKPN app wil openen komt er meteen de melding Geen internet, maak verbinding met wifi of mobiele netwerkt om de app te kunnen gebruiken.

 

Echter, ik heb de app al paar keer verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd zonder succes. Ook wifi verbinding verbreken en op mobiele netwerkt, heeft geen resultaat. Opnieuw verbinden ook niet. 

Weet iemand de oplossing? Ook klantenservice zegt het niet te weten.

DANK JE WEL!

icon

Beste antwoord door Tobbertje 25 October 2023, 11:26

Bekijk origineel

1 reactie

Na lang denken heb ik de oplossing gevonden. Ik heb een app tracker blocker op mijn telefoon en die blokkeerde KPN app ook. Die even uitzetten en klaar ben ik weer. Daarna meteen weer aan en iedereen blij.

Reageer