Vraag

MijnKPN app leeg sinds update

  • 7 December 2020
  • 2 reacties
  • 29 keer bekeken

Ik krijg sinds de update van  mijn KPN app alleen dit te zien. 

Hoe los ik dat op,mijn KPN app al diversen keren verwijderd en mobiel opnieuw opgestart,ook diversen keren mijn abonnement opnieuw toegevoegd maar krijg nog steeds een leeg blad.

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Ik wil u bedanken voor de snelle reactie omtrent het hier bovenstaande probleem, u hoeft hier niet meer op te reageren, ik heb de Mijn KPN app definitief verwijderd van mijn mobiel.

 

Reputatie 4
Badge +5

Hi @nico.1947, wat gek dat het niet werkt. Het is goed om te weten dat het hier op het forum altijd wat langer duurt voordat je antwoord hebt van een moderator. Ondertussen kan het zijn dat andere klanten je helpen. We streven ernaar binnen twee dagen te reageren, kort geleden zaten nog op vijf dagen maar nu weer op drie dagen. We zien je topic dus altijd voorbij komen! Wat gebeurt er na het toevoegen? Komt er een melding in beeld? Hoe staat het in MijnKPN op je computer? Komt het product dan wel naar voren?