Vraag

mijnKPN en interactieve tv

  • 2 November 2020
  • 1 reactie
  • 24 keer bekeken

In de App Store kan ik geen recensie achterlaten omdat ik het product niet in bezit heb. Vreemd… staat al Jaren op mijn telefoon. Maar goed…

sinds de laatste update

  • zijn alle namen van mijn gezinsleden weg als ik mb’s wil delen
  • kan ik soms helemaal geen mb’s delen omdat de app vast loopt
  • is de app supertraag en geeft hij foutmeldingen. 

Sinds de update van interactieve tv start het kastje iedere dag meerdere keren uit zichzelf op. Krijg ik regelmatig niet op het kastje te zien welke zender erop staat. En is alles enorm traag. Ben nu een “frisse” reset aan het doen. Ben benieuwd. 
 

Hopelijk is alles snel Weer opgelost. Ben dit niet gewend van KPN


1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Ankskie en welkom op het forum! Gek dat je geen review achter kunt laten via de App Store, maar super dat je het forum gevonden hebt. 🙂

Wat de namen van je gezinsleden betreft, als je in de app naar Profiel en dan naar App instellingen onderaan gaat dan heb je daar de optie Contacten. Als je deze inschakelt zou je de namen van de gezinsleden weer moeten zien. Mocht hij al ingeschakeld staan, zet hem dan even uit en weer aan. Ben benieuwd of je dan de namen weer ziet. 

Wat het vastlopen en de traagheid betreft, wat als je hem opnieuw installeert? Misschien is er in de update net iets niet goed gegaan waardoor hij bij jou ontzettend stroef werkt, ik hoop dat herinstalleren dit oplost. 

Wat iTV betreft, heeft de frisse reset dit opgelost? Of spelen de problemen nog steeds? 

Reageer