Beantwoord

MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel.

  • 3 July 2020
  • 7 reacties
  • 334 keer bekeken

Al enkele dagen krijg ik de melding:

“MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel.”

 

Ik wil graag mijn abonnement bekijken, maar dat gaat dus niet.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 7 July 2020, 12:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Bakkerbart, welkom op het forum. Inmiddels zijn we natuurlijk al weer een paar dagen verder. Is het nog gelukt je abonnement in te zien?
Als het nog steeds niet werkt kijk ik graag even met je mee! 
Gaat het om je thuis abonnement of je mobiele abonnement? 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Als je KPN ID een ander mailadres is dan je forum mail-adres zou je die dan kunnen vermelden bij “persoonlijke opmerkingen”?

Ik kan nog steeds niet mijn mobiel abonnement inzien. Mijn profiel heb ik zoveel mogelijk aangevuld.

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens! Ik zie zo geen rare dingen dus ik vermoed dat er iets met je KPN ID niet helemaal goed gekoppeld staat. Kun je je abonnement eens ontkoppelen van je KPN ID en weer opnieuw toevoegen?
Je kunt hiervoor de onderstaande stappen doorlopen:
1. Ga naar MijnKPN met een webbrowser (op een pc / laptop / mobiele telefoon; gebruik de MijnKPN-app niet).
2. Log in met uw KPN-ID.
3. Ga naar het tabblad “Producten”.
4. Klik onderaan op de link “Ontkoppel product” (deze link wordt niet weergegeven in de app, alleen in een browser).
5. “Uw gekoppelde producten” moet uw mobiele nummer tonen.
6. Klik op de link "Product ontkoppelen" onder het mobiele nummer.
7. Klik op de "X" om de verbinding met het mobiele nummer te verbreken.
8. Sluit vervolgens op dezelfde pagina het mobiele nummer opnieuw aan (de klant heeft de code nodig die naar de mobiele telefoon wordt verzonden).
9. Ga na het opnieuw verbinden naar het tabblad Profiel.
10. Klik op de knop "Uitloggen".
11. Log opnieuw in op
MijnKPN en controleer of de gegevens voor het mobiele nummer nu worden weergegeven.

Onder producten zie ik ook:

 

 

MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel.

 

Evenals onder service en Overzicht...

Reputatie 7
Badge +20

Ik ben nog even voor je op zoek geweest en er zijn een aantal verschillende mogelijke oorzaken en oplossingen. Maar niet een specifieke oorzaak.
Zou je het ook eens via de MijnKPN app en andere browsers willen proberen?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het inmiddels opgelost is. Anders hoor ik het graag!

Nee hoor, maar laat maar, ik dacht dat deze manier van contact zou werken. Denk dat mijn probleem vrij duidelijk omschreven is, maar de tijd die ik nu kwijt ben met lezen en typen kan ik beter investeren in het zoeken naar een andere/betere provider.