Vraag

MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel.

  • 10 February 2021
  • 4 reacties
  • 52 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 3 reacties

Zelfde probleem is al vaker door anderen gemeld, maar in al die gesprekken zie ik geen oplossing.

 

Ik probeer in te loggen in MijnKPN maar krijg steeds dezelfde foutmelding:

|  MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel.  |

 

Nadat KPN mijn abonement heeft overgenomen van Telfort is er altijd wat

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Na drie uur wachten (en 15 minuten na bovenstaande post) is er eindelijk een beetje beweging op de site mijn.kpn.com.

Ik kan de pagina producten openen, maar de pagina overzicht blijft hangen.

Hoe kan een grote internet-provider als KPN zo'n slechte site hebben….!?

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @edQ, we hadden gisteren te kampen met een interne storing waardoor MijnKPN niet helemaal optimaal werkte, deze storing is inmiddels weer verholpen. Je zou alles nu dus weer in moeten kunnen zien :slight_smile:

Nee helaas. Nog niets. Maar wel kunnen chatten met een medewerker. Ook hij kon het niet oplossen…

Wacht nu op follow up.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, dan lijkt er bij jou toch iets anders te spelen dan de algemene storing :slight_frown: Er is al iets in gang gezet door mijn collega van de chat begrijp ik, dan hoef ik er niet ook nog eens in te duiken. Hopelijk is alles snel weer in orde met je account!