Beantwoord

MijnKPN openen met vingerafdruk werkt niet

  • 16 June 2023
  • 5 reacties
  • 76 keer bekeken

Bij mij werkt het ook niet dus ik zou de oplossing graag lezen. Op de site geen probleem maar in de app werkt het bij mij ook niet. Het scherm om met vingerafdruk in te loggen wordt wel geopend maar vervolgens wordt er niks ingevuld nadat mijn afdruk gescand is

Ā 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 20 June 2023, 10:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7

Hoi @Begintalweerlekker, vervelend dat het niet lukt. Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken? Werkt de vingerafdruk bijvoorbeeld alleen niet bij de MijnKPN app, of ook niet bij andere apps? Je zegt dat het inloggen op de site geen problemen geeft, dat is met de gebruikersnaam en wachtwoord. Op de site hebben wij geen ondersteuning voor de vingerafdruk. Mogelijk vult de browser gegevens voor je in na de vingerafdruk, maar dat is niet iets wat wij doen.

Hou er rekening mee dat wij niet zien wat jij ziet, wij weten enkel wat jij vertelt. Hoe meer je noemt, hoe meer wij mee kunnen denken.

Hoi, het werkt alleen niet in de app van kpn. Het scherm voor vingerafdruk komt wel vanzelf tevoorschijn zoals het hoort. Daarna komt dat vingerafdruk ding tevoorschijn. Dan doe ik mijn vinger erop en begint hij te scannen, nog steeds zoals het hoort. Dan komt het scherm waar mijn wachtwoord dan vervolgens automatisch ingevuld zou moeten worden maar dan wordt er dus niks ingevuld.

Dit probleem heb ik alleen bij de app van KPN en nergens anders. Ik heb een iPhone 8 met iOS 16.5

hopijk heeft u nu voldoende informatieĀ 

Reputatie 7

Wat gebeurt er als je de vingerafdruk wegklikt? Moet je dan de inloggegevens ook invullen, of staan ze al ingevuld? En lukt het daarmee dan wel om in te loggen?

Het kan zijn dat de app de inloggegevens Ć¼berhaupt niet herkent en dat de vingerafdruk daardoor ook niet werkt. Dan is het niet specifiek de vingerafdruk wat niet goed gaat.

Bedankt! Nadat ik het wegklikte kon ik inloggen door het zelf in te vullen en daarna werd er pas om toestemming gevraagd om de volgende keer touch id te gebruiken. Beetje een onlogische volgorde maar het werkt nu in ieder geval wel.

Reputatie 7

Helemaal goed, fijn dat het daarmee hersteld is @Begintalweerlekker! Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vindenĀ šŸ™‚