Beantwoord

MijnKPN: "We werken aan de app", hierdoor is Esim niet te activeren

  • 5 November 2021
  • 7 reacties
  • 90 keer bekeken

Hoi hoi,

Ik zou dolgraag mijn e-sim willen downloaden maar de App blijft aangeven dat jullie aan het werk zijn. Ben momenteel dus onbereikbaar voor mijn smartphone-loze vrienden en familieleden.

Hoe lang gaat dit nog duren?

Groeten

icon

Beste antwoord door R1CK 6 November 2021, 20:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @R1CK , ik heb dat verschijnsel ook wel eens (gehad) op mijn Samsung en dan hielp het om de app helemaal te sluiten en dus niet op de achtergrond te laten staan. Ze zijn niet aan het werk, want ik kan de app nu gewoon openen.

Hallo @R1CK , ik heb dat verschijnsel ook wel eens (gehad) op mijn Samsung en dan hielp het om de app helemaal te sluiten en dus niet op de achtergrond te laten staan. Ze zijn niet aan het werk, want ik kan de app nu gewoon openen.

Bedankt voor je reactie..  die vlieger gaat niet op helaas.

Reputatie 7
Badge +20

Ojee @R1CK, niet zo'n handige timing om een foutmelding te krijgen :slight_frown:

Ik heb deze melding zelf ook in de app gisteren, had de hoop dat de app inmiddels weer goed zou werken maar dit blijkt -althans bij mij- niet zo te zijn. Uiteraard hoop ik dat dit bij jou anders is en dat je inmiddels een werkende Esim hebt. Zo nee, laat je het dan weten zodat ik er achteraan kan?

Ojee @R1CK, niet zo'n handige timing om een foutmelding te krijgen :slight_frown:

Ik heb deze melding zelf ook in de app gisteren, had de hoop dat de app inmiddels weer goed zou werken maar dit blijkt -althans bij mij- niet zo te zijn. Uiteraard hoop ik dat dit bij jou anders is en dat je inmiddels een werkende Esim hebt. Zo nee, laat je het dan weten zodat ik er achteraan kan?

Hier werkt inmiddels alles weer, dus topic kan op slot overigens…

2 opties:

1)Er werd daadwerkelijk aan de app gewerkt en daarom deed hij het niet. Anderen hadden wel een werkende app.. dus minder waarschijnlijk.

2)Ik mocht de app niet in omdat er nog dingen gedaan moesten worden rondom het overstappen naar KPN. Dat je als gebruiker er niet in kan als je gegevens aangepast worden o.i.d. In dat geval misschien idee om daar een apart scherm voor te maken. "Uw bestelling word zo klaargezet" of zoiets.

Welke optie het ook is, zelfs een optie 3... het maakt niet uit want het duurt langer om een reactie te krijgen van KPN dan dat het probleem zichzelf oplost.

Succes!

Reputatie 7
Badge +20

Ah, heel erg fijn dat het bij jou opgelost is zodat je niet meer onbereikbaar bent @R1CK :smiley:

Er zal een optie 4 zijn, aangezien ik zelf de melding nog steeds te zien krijg terwijl ik al bijna 10 jaar KPN klant ben :wink: Top dat het bij jou weer werkt, maar ik ga er nog wel even achteraan aangezien we vast niet de enige 2 zijn die totaal random met de melding te maken hebben gekregen!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Maja_ , lukt het niet bij jou door de app helemaal te sluiten door hem omhoog te swipen?
Op mijn S10 verhielp dat het probleem en kreeg ik het inlogscherm weer terug.

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik kan dit niet meer testen @RBxx omdat de melding zonet, na ruim 1,5 dag, eindelijk zomaar verdwenen is! ga er uiteraard nog wel even mee naar de MijnKPN mensen, deze melding zou bij niemand moeten verschijnen tenzij er écht onderhoud gaande is, en dat was hier niet het geval!