Beantwoord

MijnKPN werkt na update niet meer op iPad A1474

  • 11 November 2021
  • 15 reacties
  • 127 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

9 november: Zojuist ‘verbeterde update’ gedownload, start met KPN-logo en valt vervolgens direct uit. Als dit verbetering heet ben ik bezorgd over de toekomst

 

11 november: Update na antwoord:

Op mijn Ipad A1474 IOS 12.5.5 werkte vóór Update MijnKPN prima, na update start het KPN-logo-scherm wel om na 1seconde weer uit te vallen en komt niet in de app.

Dé-installatie en hèr-installatie baatte niet

icon

Beste antwoord door Rejojaan 11 November 2021, 21:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +22

iOS 12??? Apple zit al op iOS 15. Is jou apparaat wel up to date??? 🤔

Reputatie 2
Badge

@Dennis Schreve  Ja hoor, dit is een Ipad Air A1474 van 2014 en is volledig up to date

Reputatie 7
Badge +22

@Dennis Schreve  Ja hoor, dit is een Ipad Air A1474 van 2014 en is volledig up to date

Oké, dan moet je toch iOS 15 of meer hebben? 🤔

Reputatie 2
Badge

Helaas…, nee… 🥲 de Pad waarop ik dìt type is jonger en heeft IOS 15.1, de oudere A1474 wordt niet hoger meer ge-updated dan 12.5.5 (tot dusver)

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Rejojaan, welkom op het forum! We hebben een aantal meldingen gekregen dat de MijnKPN app op een iPhone 6, die ook niet hoger gaat dan iOS 12, hetzelfde speelde. Aan de hand daarvan is zojuist een nieuwe versie van de MijnKPN app in de Apple app store beschikbaar gekomen. Je kunt nu updaten naar versie 6.2.4, ik verwacht dat dit ook voor jou het probleem oplost.   

Reputatie 2
Badge

Hoi @Rejojaan, welkom op het forum! We hebben een aantal meldingen gekregen dat de MijnKPN app op een iPhone 6, die ook niet hoger gaat dan iOS 12, hetzelfde speelde. Aan de hand daarvan is zojuist een nieuwe versie van de MijnKPN app in de Apple app store beschikbaar gekomen. Je kunt nu updaten naar versie 6.2.4, ik verwacht dat dit ook voor jou het probleem oplost.   

 

Gelukt!

Reputatie 7
Badge +30

Ha, mooi!

Reputatie 2
Badge

Ik kan niet inloggen op het forum met mijn al wat oudere Ipad A1474, deze draait op IOS 12.5.5, wordt niet hoger geupdated. Krijg de melding 

{"message":"Customer not provided"}   op een overigens geheel wit scherm zonder logo's of enige layout

Bij KPN zelf kan het wel, zowel met PC als nieuwere Ipad als Android telefoon.

Is daar een oplossing voor?

Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Rejojaan, je bericht was samengevoegd met dit bestaande topic van je, vandaar dat we het even gemist hadden. 

Je gebruikt op die iPad de Safari browser om het forum te benaderen? Ga je zelf rechtstreeks naar forum.kpn.com, of klik je vanuit elders (zoals de MijnKPN App) door naar het forum?

Reputatie 2
Badge

@Erik_ hallo,  hier lopen nu 2 vragen door elkaar...:-) , de eerste was over MijnKPN, dat is inmiddels opgelost, al snel was er een aangepaste versie, ik las dat ook IPhone 6 er last van had, die wordt net als mijn Ipad niet hoger geüpdatet dan IOS12.5.5, maar dat is opgelost. 

Het tweede punt was dat ik ook niet op het forum kan inloggen met die Ipad, zoals je hier ziet gaat het wèl met een Samsung A51telefoon en ook wel met mijn Win10PC, maar niet met de Ipab, niet rechtstreeks met Safari en niet via MijnKPN, er wordt altijd om inlog gevraagd, keuze uit inlog met KPN-id (lukt niet) of met Facebook (heb ik niet wil en ik niet) 

Dit ook zo beschreven in de bovenstaande vraag, zojuist nog even weer geprobeerd, ook met Chrome en met Opera, 

Reputatie 7
Badge +30

Dank voor de aanvullende info, @Rejojaan. Ik herken deze foutmelding niet direct, dus moet ik even verder navragen hier. Ik kom er zo snel mogelijk bij je op terug! 

Reputatie 7
Badge +30

Tussentijdse update, @Rejojaan. Het kan hier op twee plekken mis gaan. Of het probleem zit hem op de een of andere manier bij het KPN ID/MijnKPN stuk (want dat is het account waar je mee inlogt) of bij het forum zelf. Op dit moment wordt de forumkant nagekeken of het inderdaad daar zit, en wat er dan aan gedaan kan worden. Zodra ik daar meer over weet kom ik er hier bij je op terug. Nog wel even een extra vraag voor de zekerheid: op de iPad, heb je daar ook andere browsers op naast Safari? Zo ja, daarmee kun je ook niet inloggen?

Mocht het daar toch niet in zitten, dan gooien we het over de andere boeg en kloppen we bij de MijnKPN/KPN ID mensen aan :)

Reputatie 2
Badge

@Erik_  Zoals beschreven, als op mijn  Ipad wat bezig ben en besluit op het KPN-forum te kijken dan kan ik daarmee niet inloggen, er wordt om inlog gevraagd met 2 opties, KPN-ID of Facebook, FB heb ik niet dus KPN-ID wat resulteert in een geheel lege pagina met bovenin een onopgemaakte tekstregel :

{"message":"Customer not provided"}

Dat gebeurt met zowel directe inlogpoging via Browser als via Mijn-KPN, en ook met elke Browser Safari/Opera/Chrome

Het is natuurlijk maar een ondergeschikt probleem maar het viel me op.
Als ik de modernere Pad van mijn vrouw pak (IOS15) of Samsung-Smartphone A51 Android of mijn PC Win10 is er geen probleem, maar die Pad is voor mij de meestgebruikte.

Ik voorzie dat het een IOS 12.5.5 dingetje is, net zoiets als het probleem dat Mijn-KPN eerst niet werkte na recente Update, dat lag ook aan het wat oudere IOS

Reputatie 7
Badge +30

Ze hebben het probleem kunnen vinden, @Rejojaan , het zit hem wel aan de forumkant. Zou dan inderdaad best aan de specifieke iOS versie van je iPad kunnen liggen. Ze hebben het in ieder geval doorgezet naar hun technische afdeling om te laten herstellen. Ik weet alleen niet hoe lang dit gaat duren. Maar dan weet je in ieder geval dat er aan gewerkt wordt, en dat je hopelijk snel ook op je iPad weer kunt inloggen hier :)

Reputatie 2
Badge

@Erik_  dank voor de moeite tot dusver, omdat ik wel andere opties ter beschikking heb is het ook niet erg dringend, ik zal het afentoe wel proberen tot het lukt, thx