Beantwoord

MijnKPN werkt niet

  • 22 November 2019
  • 1 reactie
  • 180 keer bekeken

Ik heb precies dezelfde ellende en als jullie het privé oplossen weet ik nog niets ik was particuliere klant en ben nu zakelijke klant help mij ook even

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 24 November 2019, 21:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Wilco1, welkom! Niet alles kan openbaar afgehandeld worden, helemaal niet als er privégegevens uitgewisseld moeten worden. Ik gaf de oplossing alsnog openbaar: gelukt om via de browser om de telefoonnummers te ontkoppelen en opnieuw koppelen. Dat was dus de oplossing in dat geval. Jij geeft aan dat het een zakelijk account betreft. In dat geval kan je het beste, als bovenstaande niet werkt, om je vraag nog eens op het zakelijke forum te stellen. Mijn collega's helpen je daar graag verder.