Beantwoord

MijnKPN wil niet koppelen. Ik krijg een foutmelding in plaats van de verificatie sms. "Het ophalen van de gegevens is (tijdelijk) niet mogelijk. Excuses voor het ongemak.

  • 25 August 2021
  • 11 reacties
  • 181 keer bekeken

Ik probeer al bijna 1 jaar mijn 06 abonnement te koppelen aan mijnKPN en tot op heden geeft hij op alle toestellen waar ik dit op probeer de error gegevens ophalen niet mogelijk. Na al meermaals met de klantenservice te hebben gebeld of gechat is er nog steeds geen oplossing. 

Wie heeft de uiteindelijke oplossing? Ik zou toch wel graag mijn facturen in kunnen zien online. 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 13 September 2021, 12:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @MiraM, welkom op ons forum!
Dat is natuurlijk niet handig!
Ik begrijp dat je het al met verschillende toestellen hebt geprobeerd. Kun je het ook eens met een andere browser proberen zoals chrome en/of firefox?

Hoi Thomas, 

 

Ik heb het zowel in chrome als safari geprobeerd, maar beide geven de zelfde issue. 

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik kan niets wijzigen aan KPN ID's maar ik kijk graag even met je mee waar het mis gaat.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Kun je bij het “persoonlijke opmerkingen” veld ook specifiek het 06-nummer en KPN ID noteren waar je dit probleem mee ervaart?

Heb alles ingevuld!

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens @MiraM, ik zie dat je hier al wel een tijdje mee bezig bent! Ik kan me goed voorstellen dat dit enorm frustrerend is zo.
Ik vrees dat ik geen makkelijke kant en klare oplossing heb, ik kan namelijk geen invloed uitoefenen op KPN ID's.
Uit de aantekeningen maak ik op dat je het ook met andere mailadressen had geprobeerd. Is dat nog steeds zo?
Zou je anders ook eens met screenshots (zonder privégegevens) kunnen toelichten hoe je het abonnement probeert te koppelen?

Zodra ik ben ingelogd neem ik de volgende stappen:

 

Ik druk op koppel product. 

Dan kom ik vervolgens op deze pagina uit:
 

 Dan druk ik op Mobiel
 

 

Voer ik mijn 06 nummer in. En druk op stuur mij de verificatiecode. En dan krijg ik dit:
 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt! Dat sluit wel echt alles uit ook.

Ik heb deze vraag neergelegd bij mijn collega's achter de schermen. Zodra ik hier meer over weet kom ik erop terug!

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @MiraM, mijn collega's vermoeden dat het iets tijdelijks is/was. Is het inmiddels nog gelukt of kun je het nog eens proberen?

Hoi Thomas, helaas ben ik al sinds september 2020 in contact met klantenservice om dit te fixen. Dus dit is zeker weten niet iets tijdelijks… 

 

Na 5 verschillende mensen via klantenservice te hebben gesproken, kreeg ik dit als laatste optie om contact te leggen via deze route zodat het in alle rust kon worden uitgezocht ipv dat ik weer minuten lang aan de lijn moet hangen. 

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @MiraM, ik heb weer reactie van mijn collega's.
Er lijkt in je account aan onze kant iets niet helemaal goed te staan waardoor je hem niet zelf kunt koppelen.
Mijn collega's hebben hem nu voor je gekoppeld met daarbij het verzoek hem niet te ontkoppelen.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!