Beantwoord

mobiel abonnement (nummerbehoud) koppelen aan KPN ID lukt niet

  • 24 August 2021
  • 3 reacties
  • 93 keer bekeken

Ik heb zojuist een mobiel abonnement aangeschaft met nummerbehoud. Ik heb als sim kaart voor een esim gekozen. Als ik mijn abonnement wil koppelen aan mijn KPN ID krijg ik  de foutmelding dat er geen abonnement bestaat op mijn telefoonnummer.

Hoe kan ik dit oplossen?

icon

Beste antwoord door RBxx 24 August 2021, 13:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @B4401 even wachten tot je abo technisch actief is en administratief verwerkt door KPN, dat kan meerdere dagen duren. Je bent te vlot. Dus even geduld nog.

 

 

Mijn abonnement bij T Mobile loopt 28 augustus af. Ik krijg nu een mail dat nummerbehoud pas 24 september wordt uitgevoerd.

Betekent dit dat ik tot die tijd geen 4g heb en niet kan bellen?

 

*Admin: Samengevoegd met eigen topic

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @B4401 Bij een overgang met nummerbehoud neemt de ontvangende provider contact op met de aflopende provider. KPN heeft dus afgestemd met T-mobile en daar is 24 september uitgekomen. Er is eerst nog de opzegtermijn van 1 maand om rekening mee te houden.
Het abonnement bij T-mobile blijft dus tot die datum lopen. Op die dag stopt hun simkaart en dan plaats je de KPN sim, waarop dan je nieuwe abonnement begint.

Je hebt dus geen dubbele kosten en blijft de hele tijd ‘in de lucht’.

 

*Admin: Bericht mee verplaatst