Beantwoord

mobiel nummer toevoegen mijn kpn lukt niet

  • 28 July 2019
  • 2 reacties
  • 125 keer bekeken

Heb abonnement omgezet in business center en alle 3 abonnementen samengevoegd. Zie alleen mijn eigen mobielen nummer niet en kan deze ook niet bijvoegen in mijn kpn. Terwijl in het profiel wel mijn mobiele nummer staat. Mobiele nummers van mijn dochter en vrouw waren prive en nu ook zakelijk en deze zie ik vreemd genoeg wel in mijn kpn en kunnen dus ook mb s delen.
het bijvoegen van mijn nummer via aanmeldformulier mislukt telkens. Oplossing?
icon

Beste antwoord door Marina_ 29 July 2019, 12:06

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Ben van Druten, Welkom op het forum. Je hebt je abonnement samengevoegd. Gaat het dan over het samenvoegen van alle nummers onder één klantnummer, of zijn ze KPN Compleet gemaakt? Je kunt via de webpagina van MijnKPN de nummers samenvoegen onder één KPN ID. Mocht dit niet lukken, hoor ik het graag van je.


Reputatie 7
Badge +19
@Ben van Druten Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer