Beantwoord

Na veranderen wachtwoord nog steeds niet kunnen inloggen op de KPN app

  • 20 May 2022
  • 2 reacties
  • 89 keer bekeken

Goedeavond,

 

ik heb een aantal keren mijn ww veranderd om in te loggen op de kpn app.

Toch geeft het elke keer aan dat of mijn inlognaam verkeerd is of mijn wachtwoord.

Wat kan er hieraan gedaan worden, want ik vind het vervelend dat ik steeds een nieuw wachtwoord moet gaan verzinnen om toch weer met eem foutmelding te eindigen. 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 22 May 2022, 11:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum @Vale Rie, hoewel de aanleiding minder leuk is 🙁

Wat raar dat je telkens deze foutmelding krijgt 🤔 Gebeurt dat alleen bij de app en kan je wél gewoon inloggen via de MijnKPN website? Als dat wel lukt, is er in ieder geval helemaal niets mis met je inloggegevens, en dan wil ik je aanraden om de app even te verwijderen en opnieuw te installeren!

Reputatie 7
Badge +20

Hoe staat het er nu voor @Vale Rie? Is het je uiteindelijk nog gelukt?