Beantwoord

Naam wijzigen na scheiding

  • 20 April 2022
  • 8 reacties
  • 339 keer bekeken

Hoe kan ik mijn naam wijzigen in mijn profiel? Dit staat op geen enkele wijze aangegeven. Ik heb het ook al meermaals telefonisch doorgegeven. Ik blijf postĀ ontvangen op mijn oude naam die ik al sindsĀ 7 jaar niet meer gebruik. Ook op de website van KPN staat dit aangegeven. Heel vervelend.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 10 February 2023, 12:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Contractovername. En anders gewoon overstappen.Ā 

Ik wil geen contractovername, ik ben altijd degene geweest die de rekeningen betaald. Alleen ik gebruikĀ de naam van mijn ex man niet meer sinds 7 jaar. Maar op deze naam sta ik blijkbaar nog steeds vermeld, ook voor poststukken. Ik wil gewoon mijn meisjesnaam gebruiken.

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @LydiaW, welkom.Ā 

Het is natuurlijk heel vervelend als je telkens met de verkeerde naam wordt aangesproken. Als het goed is kan ik voor jou een gegevens wijziging doorgeven. Zou je voor mij jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode/huisnummer en zou je in het veld persoonlijke opmerkingen de laatste 3 cijfers van jouw rekening nummer, de achternaam die nu in het systeem staat en de juiste achternaam willen invullen. Geef even een seintje wanneer je dat hebt gedaanĀ šŸ˜.

Ik heb mijn profiel ingevuld.

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @LydiaW,Ā 

Dankjewel voor het invullen! Sorry dat het antwoord wat dagen op zich heeft laten wachten. Ik het de gegevens doorgezet naar data management en ik hoop dat ze dit snel voor je aanpassen. Ik hoor graag binnenkort een update of dit is gelukt.Ā 

Hallo, gisteren post ontvangen. Wederom met de naam van mijn ex. Ik wil geen contractovername alleen mijn naam wijzigen. Graag hoor ik een reactie

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @LydiaW. Wat vervelend dat je opnieuw post hebt ontvangen met daarop de naar van jouw ex. Ik heb de juiste gegevens opnieuw opgeslagen in onze systemen. Op de eerst volgende factuur zou het goed moeten gaan, wil je dit in de gaten houden?

Dank je, ik hou het in de gaten