Beantwoord

Niet alle facturen zijn in mijnKPN te downloaden

  • 12 March 2021
  • 4 reacties
  • 619 keer bekeken

Als ik inlog via MijnKPN dan zie ik de laatste 4 facturen om te downloaden.

Ik zou graag alle facturen voor 2020 willen downloaden.

 

In de MijnKPN App kan ik ze wel zien omdat daar een knop "Toon meer” staat en bij MijnKPN niet.

Echter kan ik ze niet als PDF downloaden via de App.

Voor MijnKPN heb ik Firefox, IE en Edge gebruikt maar maakt geen verschil, blijf er 4 zien en geen knop om de overige facturen te zien/downloaden.

 

Hoe kan ik alle facturen voor 2020 downloaden als PDF?

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 14 March 2021, 15:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Edwardlang, welkom hier. 

Op de computer in Mijn KPN krijg je dus niet alle facturen te zien? In de app dus wel? Facturen staan er normaliter tot een jaar terug in. En om welke gaat het Mobiel of Thuis?  Zal ik je ze in ieder geval sturen? Zou je daarvoor jouw profiel willen voorzien van gegevens inclusief laatste drie cijfers van het IBAN. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik aan de slag. 

Dag @Edwardlang 

Ook ik zie niet de knop dat ik alle facturen kan bekijken en downloaden. Ik heb ze namelijk ook nodig voor mijn administratie. Is het mogelijk om deze knop er in te laten bouwen door de webmaster, zodat ik ze ook via de website kan downloaden? Handmatig naar mij toe sturen is aardig omslachtig.  :)

 

Gr Seppe Ovink

Reputatie 7
Badge +20

@sovink, die feedback zal ik meenemen. Bedankt daarvoor.

Ook ik vind het bijzonder vervelend dat ik nu op 8 sept.2021, slechts de facturen van de factuurdatum kan zien van augustus en september. Ik gebruik alleen de computer hiervoor omdat om een groot scherm dat natuurlijk beter bekijken is dan om zo’n klein prullerig schermpje van een smartphone. Daarbij wil ik de documentjes wel hebben in .PDF uiteraard. Waarom wordt daar niet goed naar gekeken vóórdat de software beschikbaar is gekomen?

Altijd stonden de PDF’s in de mail en nu ineens deze verandering dat je ze zelf maar moet weten te ontdekken.