Beantwoord

Om wachtwoord te wijzigen heb ik een ID nummer nodig, maar hoe kom ik daar aan?

  • 25 November 2022
  • 8 reacties
  • 101 keer bekeken

Ik moet mijn wachtwoord wijzigen, dat wil ik best doen, maar daarvoor heb ik mijn ID- nummer nodig, die wil ik best invoeren, maar hoe weet ik mijn ID-nummer? Daarvoor moet ik naar de helpdesk, maar die stuurt me alleen maar door. Dus kom ik weer bij de pagina voor het wijzigen van mijn wachtwoord, dat wil ik best doen, maar daarvoor heb ik (weer) mijn ID-nummer nodig, die wil ik best invoeren, hoe weet ik mijn ID-nummer) daarvoor moet ik naar de helpdesk, maar die stuurt me weer door … etc. etc. etc.

bestaat er ook een mogelijkheid om echte mensen (via de telefoon) te spreken? Want zo kom ik er niet uit.

 

groet

icon

Beste antwoord door HansaanZet 25 November 2022, 10:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Welk ID nummer bedoelt u hier? Voor je "mijn KPN" heb je je mailadres en een zelf aangemaakt wachtwoord nodig.  

Dat weet ik, maar er wordt om een ID-nummer gevraagd.

Reputatie 7

Dat weet ik, maar er wordt om een ID-nummer gevraagd.

Plaats eens een screenshot van het scherm waar om een ID-nummer gevraagd wordt.

 

Reputatie 7

Er wordt dus niet om een ID-nummer gevraagd maar om de KPN ID en dat is het emailadres waaronder je de KPN ID aangemaakt hebt.

Heb je ooit al eens een KPN ID aangemaakt?

Ja en vervolgens moet u uw inloggegevens voor KPN ID invullen of een account aanmaken.

Dus KPN ID is geen nummer .

 

Aha. Helder. Bedankt.

PS: zou de KPN er niet verstandig aan doen om dit duidelijker te vermelden? Hoe kan ik weten dat het ID een e-mailadres is?

Reputatie 7
Badge +18

Aha. Helder. Bedankt.

PS: zou de KPN er niet verstandig aan doen om dit duidelijker te vermelden? Hoe kan ik weten dat het ID een e-mailadres is?

 

Hoe dan, moeten ze er Neon letters van maken of zo?

 

Â