Beantwoord

Oud-e-mailadres in Mijn KPN, en inloggen bij dit forum aanpassen.

  • 3 September 2021
  • 10 reacties
  • 109 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

@Marcia_

Ik heb in Mijn KPN mijn e-mailadres gewijzigd.

In mijn profiel in Mijn KPN zie ik dat de wijziging goed is verwerkt bij de inloggegevens en bij het KPN ID, maar voor de nieuwsbrief en de tips, advies en aanbiedingen blijft mijn oude e-mailadres vermeld staan.

Daarnaast heb ik nu twee inlogmogelijkheden voor dit forum: met mijn oude e-mailadres (met alle door de jaren heen opgebouwde informatie, die ik graag wil behouden ( @P.J.M. van der Vooren ), en met mijn nieuwe e-mailadres (als 'nieuwe’ gebruiker van het forum ( @Piet van der Vooren ).

Mijn vraag is of een moderator ervoor kan zorgen dat mijn nieuwe e-mailadres overal vermeld en gebruikt wordt, dus zowel in mijn profiel op Mijn KPN als voor het inloggen voor dit forum.

De betreffende e-mailadressen staan in mijn profiel van dit forum.

Piet.

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 7 September 2021, 16:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9

@P.J.M. van der Vooren

@Marcia_ 

Reputatie 7
Badge +17

Je krijgt de groeten van @Marcia_@P.J.M. van der Vooren / @Piet van der Vooren:wink:

Ik denk dat dit moet kunnen, maar ik weet het niet helemaal zeker. Ik heb daarom voor de zekerheid eerst navraag gedaan bij @Thomas_, zodat ik zeker weet dat we niks kapot maken. Ik kom bij je terug als ik reactie heb ontvangen. Voor nu kun je dus het beste nog even inloggen met jouw oude KPN ID.

Reputatie 7
Badge +9

@Denise_ Dank voor je reactie!

Wat in ieder geval al zou kunnen gebeuren is het verwijderen van mijn forumaccount met gebruikersnaam @Piet van der Vooren, wat is aangemaakt met het nieuwe in mijn profiel genoemde e-mailadres.

Ik gebruik immers alleen mijn forumaccount met gebruikersnaam @P.J.M. van der Vooren. Daaraan moet dan het nieuwe in mijn profiel genoemde e-mailadres gekoppeld worden.

Wat betreft de vermelding van het oude e-mailadres in Mijn KPN wacht ik graag je nadere berichtgeving af nadat je contact hebt gehad met @Thomas_.

Piet.

Reputatie 7
Badge +17

@P.J.M. van der Vooren Ik heb instructies gekregen hoe ik dit kan doen. Volgens mij is het gelukt. Ik heb ook gelijk jouw nieuwe account verwijderd. Kan je eens testen of het lukt om met jouw nieuwe KPN ID in te loggen?

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Denise_,

Het inloggen op het forum werkt nu prima, met de oude vertrouwde gebruikersnaam en het nieuwe e-mailadres. Dus dank daarvoor! :thumbsup:

Rest dus nog het aanpassen van het e-mailadres in mijn profiel in Mijn KPN voor de nieuwsbrief en de tips, advies en aanbiedingen. Daar  blijft mijn oude e-mailadres nog vermeld staan. Het nieuwe e-mailadres staat wel goed in Mijn KPN bij de inloggegevens en bij het KPN ID, maar voor de nieuwsbrief en de tips, advies en aanbiedingen blijft dus mijn oude e-mailadres in Mijn KPN vermeld staan. Weet je daar ook raad mee?

Piet.

Reputatie 7
Badge +17

Het inloggen op het forum werkt nu prima, met de oude vertrouwde gebruikersnaam en het nieuwe e-mailadres. Dus dank daarvoor! :thumbsup:

Yes! Graag gedaan. :blush:

Rest dus nog het aanpassen van het e-mailadres in mijn profiel in Mijn KPN voor de nieuwsbrief en de tips, advies en aanbiedingen. Daar  blijft mijn oude e-mailadres nog vermeld staan. Het nieuwe e-mailadres staat wel goed in Mijn KPN bij de inloggegevens en bij het KPN ID, maar voor de nieuwsbrief en de tips, advies en aanbiedingen blijft dus mijn oude e-mailadres in Mijn KPN vermeld staan. Weet je daar ook raad mee?

Ik zie in het systeem overal jouw nieuwe e-mailadres staan. Ik weet niet of dit gaat helpen, maar het is het proberen waard:

  • Meld je af voor de nieuwsbrief.
  • Sluit de MijnKPN app af en start deze opnieuw op.
  • Meld je weer aan voor de nieuwsbrief.
Reputatie 7
Badge +9

Vreemd, @Denise_.

Ik heb je advies opgevolgd, zowel via Mijn KPN op de website als via de Mijn KPN-app. Maar in beide gevallen blijft mijn oude e-mailadres er staan.

Heb je eventueel nog een alternatief?

Piet.

Reputatie 7
Badge +17

Ik zie het juiste e-mailadres hier staan. Ik heb geprobeerd om deze opnieuw toe te voegen, in de hoop dat dit het probleem verhelpt. Zo niet, dan zal ik hiervoor een ticket moeten inschieten. Laat je mij weten of het probleem is verholpen?

Reputatie 7
Badge +9

@Denise_, wat zou ik zonder jou moeten beginnen… :wink:

Ik ontving een e-mail dat mijn gegevens gewijzigd waren, en vlak daarna stond inderdaad het juiste e-mailadres vermeld in Mijn KPN. Het probleem is dus opgelost!

Dank voor je medewerking en de genomen moeite! :clap::thumbsup:

Piet.

Reputatie 7
Badge +17

Ah, kijk, super! Graag gedaan. :smile: