Beantwoord

Oude producten uit MijnKPN verwijderen lukt niet!

  • 26 September 2023
  • 5 reacties
  • 49 keer bekeken

Ik heb in 2021 en 2022, 5 KPN producten gekoppeld in mijnKPN deze krijg ik er dus niet meer eruit, heb alles geprobeerd. 

 

Ik loop tegen hetzelfde probleem aan, heb 5 oude producten staan in mijnKPN. Al deze producten zijn niet meer actief en niet meer te ontkoppelen / te verwijderen uit het lijstje. Hierdoor kan ik mijn nieuwe KPN abonnement niet toevoegen in mijnKPN. Omdat er teveel producten zijn gekoppeld. Zou je voor mij ook alle 5 producten eruit willen halen?

mvg, 

SerkaN

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 1 October 2023, 20:36

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi @91frank, welkom bij ons forum!

In de meeste gevallen moet het met de stappen die @Noordzee hier noemt wel op te lossen zijn. Helaas zullen er altijd wat uitzonderingen blijven.

Als het ontkoppelen niet lukt omdat de abonnementen al een tijd opgezegd zijn kun je ze inderdaad niet meer zelf ontkoppelen. Dit is eigenlijk een fout in ons systeem. Ik heb een verzoek ingediend ze te verwijderen. Zodra ik hier reactie op heb kom ik bij je terug!

 

Ik loop tegen hetzelfde probleem aan, heb 5 oude producten staan in mijnKPN. Al deze producten zijn niet meer actief en niet meer te ontkoppelen / te verwijderen uit het lijstje. Hierdoor kan ik mijn nieuwe KPN abonnement niet toevoegen in mijnKPN. Omdat er teveel producten zijn gekoppeld. Zou je voor mij ook alle 5 producten eruit willen halen?

mvg, 

Serkan

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Serkan Karaca en welkom hier op ons forum!

Leuk dat je ons via deze weg hebt weten te vinden en hier je vraag stelt. Ik kijk graag of ik er voor kan zorgen dat je oude producten worden ontkoppeld zodat je je nieuwe abonnement alsnog toe kunt voegen. Zou jij daarom je forumprofiel voor me in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt :) 

Goedemorgen @Serkan Karaca en welkom hier op ons forum!

Leuk dat je ons via deze weg hebt weten te vinden en hier je vraag stelt. Ik kijk graag of ik er voor kan zorgen dat je oude producten worden ontkoppeld zodat je je nieuwe abonnement alsnog toe kunt voegen. Zou jij daarom je forumprofiel voor me in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt :) 

Ingevuld!

Reputatie 7
Badge +20

Het verzoek om ze te verwijderen is ingediend @Serkan Karaca! Ik verwacht in de eerste helft van volgende week bericht dat ze verwijderd zijn. Als het geregeld is laat ik het je in dit topic weten 😊

Reputatie 7
Badge +20

Ze zijn weg @Serkan Karaca, lukt het nu om je nieuwe abonnement te koppelen? 

Reageer