Beantwoord

Oudere facturen opvragen - waar staan die?

  • 28 April 2021
  • 3 reacties
  • 175 keer bekeken

Waar zijn mijn oudere facturen…?

 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 29 April 2021, 14:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Anton Antcomm, welkom op ons forum! Via MijnKPN kan je de facturen van het afgelopen jaar raadplegen. Ik begrijp uit jouw screenshot dat jij niet alle facturen te zien krijgt? En als je de webbrowser versie van MijnKPN gebruikt, zie je ze dan wel allemaal? Als je ze hier wel ziet, dan kan het helpen om de MijnKPN app opnieuw te installeren. Als je de facturen via de webbrowser ook niet in kunt zien, dan kan het helpen om jouw producten opnieuw te koppelen. Ontkoppelen kan via de webbrowser versie van MijnKPN, niet via de app. Als je naar ‘Producten’ gaat, zie je onderaan de optie om producten te verwijderen. Wanneer je de producten hebt verwijderd, kan je ze hier ook weer toevoegen.

Ziet dat screenshot er uit alsof het van de mobiele app komt? Nee toch?

Na alle nummers ontkoppeld te hebben, heb ik nu 1 nummer opnieuw gekoppeld. Er blijkt een verificatie-SMS verstuurd te worden naar de te koppelen nummers. Die andere devices heb ik nu niet bij de hand.

Van mijn eigen opnieuw gekoppelde nummer zie ik nog steeds maar 4 facturen. Dr vraag was: Waar vind ik de OUDERE facturen. Waar vind ik mijn betaalhistorie?

Reputatie 7
Badge +17

Oké, dan ga ik de vraag andersom stellen: Zie je wel alle facturen in de MijnKPN app?