Vraag

overgang Telfort KPN verhuizig

  • 11 November 2020
  • 3 reacties
  • 38 keer bekeken

Hoi,

ik zit met het volgende probleem. Mijn thuis pakket (televisie) wat nog onder Telfort valt, kan niet gekoppeld worden aan MijnKPN. Niet met huidige klantnummer maar ook telfort nummer werkt niet evenals verbinden met de wifi. Nu is dat geen ramp. Echter moet ik een verhuizing doorgeven. Dit gaat dus niet meer via de site van telfort want die verwijst je door naar mijnkpn. Mijn kpn herkent mijn tv niet omdat deze nog niet gekoppeld is en dit dus ook niet lukt. Ben hiervoor ook al in de winkel geweest. Uiteindelijk wordt mij geadviseerd om me te laten doorverbinden met de klantenservice van telfort (die blijkbaar nog wel bestaat) maar hier wordt niet opgenomen. Kort maar krachtig, mijn tv abonnement valt in niemands land. Ik kan daarvoor dus geen verhuizing doorgeven en volgende week zit ik dus zonder internet en tv op mijn nieuwe adres. Wie kan mij helpen ?

gr bas

 

 

 


3 reacties

Hallo @BasKil , gewoon nog een keer bellen en zeggen dat je als TFT-klant doorverbonden wilt worden naar Telfort, de moderatoren van TFT zijn meeverhuisd naar KPN, maar hebben natuurlijk nog wel inzage in de dossiers van TFT-klanten.

0800 0402, gratis, en NIET meer bellen naar 0900 9596.

 

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @BasKil! Welkom op het forum en super dat je hier een topic voor aanmaakt. Zonder diensten zitten is niet de bedoeling, dus zou je je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant? Als je hier een seintje geeft wanneer je je forumprofiel aan hebt gevuld kunnen we op onderzoek uit! 

Opgelost!!!!

Reageer