Beantwoord

Overzichtpagina mijn KPN opent niet volledig

  • 26 November 2021
  • 7 reacties
  • 76 keer bekeken

Dit is de overzicht-pagina van Mijn KPN, Zoals ik hem al weken lang in beeld krijg. Ik zou hier de links Internet, Telefoon en TV moeten zien. Of zoiets. Maar niks hoor.

Samen met de helpdeskmedewerker heb ik alles ontkoppeld en weer gekoppeld. Het werk niet. Ik heb het met drie computers geprobeerd, waaronder een die ik nauwelijks gebruik en die nieuw is. Maar niets hoor.  Ook met verschillende browsers. Ik lees hier dat KPN eraan werkt. Het zou in augustus opgelost zijn. Het is nu eind november. Zo'n geavanceerd bedrijf. Maar dit kunnen ze niet oplossen. Het is frustrerend.

(De openingspagina die ik heb toegevoegd komt niet in beeld, zie ik. Ook frustrerend.)

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 30 November 2021, 10:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

U kan als noodoplossing de applicatie van mijnKPN op u telefoon kunnen downloaden.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Zolderworm , ziet de overzichtspagina van MijnKPN er zo uit?

Staat rechts wel het overzicht van de laatste 4 facturen? Dan is dit ‘normaal'. Er wordt vaker over geklaagd dat dit onduidelijk is en de moderators hebben dit ook gemeld bij de ontwerpers.

Het linker deel van het scherm wordt alleen gebruikt als er een KPN Mobiel abonnement gekoppeld is. Dan ziet het overzicht er als volgt uit.

Om alle informatie te zien van het Internet abonnement klik je in de bovenbalk op Producten en vervolgens op Thuis.

 

Van de KPN medewerkster heb ik begrepen dat op deze pagina's ook de links Internet, Bellen en TV zouden moeten staan. Of zoiets. En dat ik, om mijn homepage te kunnen verwijderen, hier op de link "Internet" zou moeten klikken, om vervolgens op een volgende pagina, uit m'n hoofd gezegd, op email te klikken, of m'n emailadres, en daarna op "homepage verwijderen" of "eigen site verwijderen". Maar dat is blijkbaar niet zo. Bij "Producten" zie ik "Abonnementsgegevens" en "Uw extra opties". Abonnementsgegevens zijn niet aanklikbaar. Ik kan hier alleen onderaan het soort abonnement wijzigen. En onder "Extra opties wijzigen of toevoegen" kan ik niet de eigen homepage verwijderen. Dus ik weet het ook niet meer.

Hoi @Zolderworm . Ik begrijp dat jouw doel is om je homepage te verwijderen?

Dat kan ik ook wel voor je doen. Kun jij jouw profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Zou je in het profiel ook de url van de homepage willen vermelden?

Beste Erwin,

Ik heb m'n profiel aangevuld en daarin ook het adres van m'n homepage gegeven. Dus nu moet het in orde kunnen komen, dat m'n website bij KPN verwijderd wordt.

Bij voorbaat bedankt.

@Zolderworm De website is verwijderd. 

Het klopt. Ik ben je zeer dankbaar! Groet, Hans