Beantwoord

pakket aanpassen lukt niet

  • 29 November 2020
  • 9 reacties
  • 131 keer bekeken

Al een maand of 3 lukt het mij niet om een pakket aan tepassen, in mijnkpn niet, op mijn app niet en ook niet op mijn televisie, al 44 x gebeld, elke keer wordt binnen 24 uur opgelost, telkens deze melding Uw wijziging wordt verwerkt. Nieuwe wijzigingen zijn tijdelijk niet mogelijk. Nu al 3 maanden en je wordt van kstje naar de muur gestuurd en wordt maar niet opgelost, echt waardeloos

 

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Noordzee 29 November 2020, 10:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @fambem ,

 

Probeer het anders eens via de chat.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen)

ook al 6 x gedaan

Reputatie 7
Badge +28

Gewoon nog een zevende keer proberen. Op loop anders langs een KPN-winkel.

Reputatie 4
Badge +5

Hoi @fambem, welkom op het forum! Is het probleem inmiddels al verholpen of kan ik je er nog mee helpen?

zou bijna zeggen uiteraard niet, nee al vanaf juli dit probleem, en nu nog steeds niet opgelost, krijg elke x een ander verhaal te horen dus ben het een beetje zat aan het worden.

Reputatie 4
Badge +5

@fambem dan zal ik je verder helpen! Zou je nog even de contactgegevens kunnen toevoegen aan de profiel? Dat doe je hier. Graag even laten weten wanneer dit gebeurd is!

gedaan

Reputatie 4
Badge +5

@fambem Super! Ik stuur je een privébericht!

Extra ziggo pakket kunnen we niet afmelden in het menu van de ontvanger.

graag een oplossing hier voor want het activeren wou eerst ook niet moest toen ook via het forum.

 

veldstra