Vraag

Pakketten toevoegen / verwijderen niet mogelijk

  • 8 June 2021
  • 5 reacties
  • 39 keer bekeken

Zins mijn aansluiting bij KPN op 28-05-2021 kan ik geen Pakketten toevoegen / verwijderen niet  mogelijk. Krijg telkens bericht door technische storing lukt het niet probeer het later nog eens. het gaat om KPN safe aanzetten en ESPN uitzetten


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Bijstra, welkom op ons forum! Ik kijk graag even met je mee.
Als het wijzigen via je MijnKPN niet lukt is de snelste optie hierover met ons te bellen op 0800-0402 of te chatten via www.kpn.com/service
Anders kijk ik natuurlijk graag even met je mee, kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Profiel aangepast. Heb al eerder gebeld en kreeg te horen dat ik over een maand pas pakketten in en uit kan zetten dit lijkt mij wat vreemd.

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens!
Ik snap dat dit niet het antwoord is waarop je zit te wachten maar ik zie dat we je abonnement inderdaad pas per 1-7 kunnen wijzigen en niet eerder.

I̵k̵ ̵z̵o̵u̵ ̵z̵o̵ ̵s̵n̵e̵l̵ ̵n̵i̵e̵t̵ ̵p̵r̵e̵c̵i̵e̵s̵ ̵w̵e̵t̵e̵n̵ ̵w̵a̵a̵r̵ ̵d̵i̵t̵ ̵h̵e̵m̵ ̵i̵n̵ ̵z̵i̵t̵ ̵m̵a̵a̵r̵ ̵d̵i̵t̵ ̵i̵s̵ ̵h̵e̵l̵a̵a̵s̵ ̵n̵i̵e̵t̵ ̵t̵e̵ ̵v̵e̵r̵v̵r̵o̵e̵g̵e̵n̵.̵

Ik ben nog even voor je op zoek geweest naar de oorzaak, dit zit hem in de opzegtermijn van zenderpakketten.
Deze kun je ná de eerste maand per dag opzeggen maar ESPN staat voorr jou nu nog geen maand aan.

 

 

*admin edit: bericht aangepast.

Natuurlijk ben ik niet tevreden met het antwoord heb nu wel extra kosten voor ESPN en het houd ook in dat ik geen extra zenderpakket kan instellen als ik dat zou willen terwijl je normaal elke maand iets kunt uitzetten. Ik ben eerder bij kpn geweest en heb dit nog nooit meegemaakt dit is slechte reclame voor kpn ben zeer ontevreden.

Reputatie 7
Badge +20

Ik ben nog even voor je op zoek geweest naar de oorzaak, dit zit hem in de opzegtermijn van zenderpakketten.
Deze kun je ná de eerste maand per dag opzeggen maar ESPN staat voorr jou nu nog geen maand aan.