Beantwoord

Per ongeluk account ontkoppeld van MijnKPN, kan niet opnieuw koppelen want ik val onder bewind

  • 4 December 2021
  • 2 reacties
  • 62 keer bekeken

Per ongeluk Thuis abonnement ontkoppeld in MijnKpn en opnieuw koppelen lukt niet. Contact opgenomen met Bewindvoerder. Antwoord: Helemaal niet bekend mijn MijnKpn account / inloggegevens. Ik was tenslotte al jaren klant voordat ik bij hem kwam. Weet iemand spoedig raad? Ik wil nml graag zsm zicht op/ in al mijn abonnementen & afspraken met Kpn, zodat ik snel na kan gaan wat de mogelijkheden zijn als ik mag verlengen van mijn Bewindvoerder. Want zoals het er nu voorstaat moet ik van hem helaas switchen naar Budget... Volgens hem is dit beter gezien mijn budget. Hijj weet hoe gevoelig dit ligt bij mij, daarom mag ik zelf in gesprek met Kpn (ik wil nml graag verlengen), zodat ik hem tegenvoorstel kan doen. Mijn plan was voor vandaag online een afspraak te plannen bij de Kpn winkel in Middelburg en daar MijnKpn & voorstel verlengen te bespreken. Online afspreken en bellen winkel onmogelijk. Graag zou ik toch zsm een afspraak maken. Kan iemand mij daaraan helpen voor morgen in de Kpn winkel te Middelburg? En weet iemand hoe mijn MijnKpn weer spik&span te maken?

Vast hartstikke bedankt !

Groet van Ilona

admin: Titel aangevuld ivm vindbaarheid en ter verduidelijking 

icon

Beste antwoord door Anonymous 4 December 2021, 17:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @IlonavdV , dan moet je even aan je bewindvoerder vragen om dat te regelen.

Alleen hij/zij heeft de bevoegdheid om met KPN te communiceren in dit geval.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @IlonavdV, welkom op ons forum!
Zoals Jan hierboven al noemt kunnen wij je hier helaas niet mee helpen, je kunt hierover het beste even contact opnemen met de Bewindvoering.