Beantwoord

Prive berichten verwijderen lukt niet

  • 10 April 2023
  • 8 reacties
  • 151 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb op mijn account nog privé berichten van 5 jaar geleden. De berichten wil ik verwijderen omdat ze niet meer relevant zijn. Ik heb niet de mogelijkheid om de berichten te verwijderen. Ik kan alleen mijn eigen berichten verwijderen, niet de conversatie. 

Is hier een oplossing voor?

icon

Beste antwoord door RBxx 10 April 2023, 23:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Nee, de forumsoftware biedt die mogelijkheid niet. Je kan je eigen berichten inderdaad verwijderen, maar ontvangen berichten niet. Het is al vaker gevraagd, maar of (en wanneer) dat mogelijk wordt is niet bekend.

Reputatie 1

Oh oke. Dat is heel bijzonder dat het niet mogelijk is.

Reputatie 7

Oh oke. Dat is heel bijzonder dat het niet mogelijk is.

Het kan natuurlijk zijn dat jij die privéberichten niet meer wilt zien maar is dat dan aan de andere kant van de lijn ook het geval?

Verwijderen kan pas echt als beide zijden daarmee akkoord gaan.

Reputatie 1

Het is geen ramp natuurlijk maar het is niet meer relevant dus kan het weg. Het ging over een vraag van een abonnement die ik 5 jaar geleden afgesloten had. Daarna was Ik overgestapt naar Vodafone en ben ik sinds vorig jaar oktober weer terug bij KPN met een nieuw abonnement. Het oude abonnement wordt door KPN niet meer aangeboden. Daarom is het niet relevant meer. Als het niet mogelijk is, het geen probleem.

Reputatie 7

Ik ben het volledig met je eens, ook prive berichten zouden wat mij betreft automatisch gearchiveerd mogen worden. Als een berichten uitwisseling bijvoorbeeld een half jaar niet meer geraadpleegd is dan zou deze mijns inziens best weg mogen.

Ook ik heb privé berichten van ruim zes jaar oud die ik ook ruim zes jaar niet meer bekeken heb.

Ik heb het even getest, je kunt wèl je eigen reacties verwijderen en dan staat er reactie door XXX verwijderd.

 

Reputatie 7
Badge +21

Inderdaad, zoals hierboven al eerder vastgesteld.

.… Je kan je eigen berichten inderdaad verwijderen, maar ontvangen berichten niet. …..

Niet zo zinvol, dan blijft een halve discussie over, maar meer is nu niet mogelijk.

Reputatie 7

Mij gaat het meer om het archiveren van een volledige pb conversatie, niet om het verwijderen van individuele berichten uit die conversatie.

Wat heb ik nog aan een pb conversatie van ruim zes jaar terug?