Vraag

Product koppelen lukt maar niet

  • 11 November 2022
  • 7 reacties
  • 89 keer bekeken

Ik heb sinds 4 weken al een abonnement van KPN-TV. Maar product koppelen aan mijn KPN lukt niet. Glasvezel is aangesloten, modem is aangesloten. TV en internet doen het ook al 4 weken. Maar het koppelen lukt nog steeds niet. Al vele keren telefonisch contact (met hele lange wachttijden en doorverbinden) met KPN. Elke keer toegezegd dat het binnen een paar dagen opgelost zou worden en nu na 4 weken is er nog geen enkele verbetering. Wat is hier aan te doen?

Piet W.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Piet W.! Laten we samen kijken wat hier aan te doen is.

We hebben een artikel over het koppelen van producten aan de MijnKPN app. Als je dit artikel doorneemt en stap voor stap volgt, bij welke stap gaat het dan niet goed? Welke foutmelding krijg je dan precies?

Ik lees je reactie graag en zie ook graag jouw forum profiel voorzien van klantgegevens, zodat ik eventueel het één en ander kan nakijken!

Goedemiddag.

Ik heb alle stappen in de juiste volgorde doorlopen. Maar er wordt niets gekoppeld. Het tabblad ‘Overzicht’ komt in beeld met de tekst ‘u hebt op dit moment nog geen facturen'. 

Kijk ik naar abonnementsgegevens, dan staat er overal ‘niet beschikbaar’.

In het KPN-systeem gaan ze ervanuit dat adres nog niet gekoppeld is aan het glasvezelnetwerk. Dat is echter in oktober al gebeurd. Daarom werkt onze TV en internet ook. Maar bij KPN staat nog steeds geregistreerd dat er een monteur moet langs komen om het te activeren. 

Hopelijk kunt u hiermee aan de slag.

Reputatie 7
Badge +16

Gelukkig is het intussen duidelijk dat er geen monteur meer hoeft te komen… De bestelling wordt maar niet gereed gemeld, waardoor het koppelen aan MijnKPN nu niet mogelijk is.

Ik zoek uit hoe dit opgelost kan worden en kom hier op terug!

Bedankt alvast Shyrin!

We zijn weer een week verder, maar er is nog steeds geen oplossing blijkbaar. Hoe moeilijk kan het zijn? Je product koppelen aan MijnKPN???

Reputatie 7
Badge +16

Eigenlijk is de vraag of er al een update te melden is. Nee, helaas niet @Piet W..

Ik zie dat je hier eerder al contact over hebt gehad met een achterliggende afdeling. Zij hebben je medio oktober uitgelegd dat het wachten is op een terugkoppeling, een zogenaamde gereedmelding, vanuit de aannemer. Dat issue speelt nu nog steeds. De aannemer heeft aangegeven dat er voor week 3 (2023) een terugkoppeling volgt.
Ik heb aangegeven dat de diensten al werkend zijn op jouw adres en verzocht of er nu al een terugkoppeling/ gereedmelding doorgegeven kan worden. Daar heb ik (nog) geen reactie op ontvangen.

Blijft nog afwachten @Piet W. Tot die tijd zijn eventuele wijzigingen of facturen per e-mail te regelen of op te vragen via onze klantenservice.

Ik zie helaas nog steeds geen verandering / vooruitgang in mijn situatie. Hoe komt het dat zoiets zich zo lang laat wachten? Zo heet je een nieuwe klant toch geen welkom???