Beantwoord

Product toevoegen in MijnKPN lukt niet.

  • 26 March 2021
  • 3 reacties
  • 322 keer bekeken

Ik heb een oud product in mijnkpn staan bij thuis. toevoegen van huidige abonnement kan niet. krijg foutmelding. KPN compleet is daardoorvervallen volgens mij, net als andere voordelen?

 

Graag oplossing.

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 29 March 2021, 10:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @basnld, welkom terug. Ik zie dat je een eerder topic had over de perikelen rondom het aangesloten raken bij ons. Is dat inmiddels gelukt? Je had voorheen XS4ALL, en XS4ALL en KPN in combinatie geeft inderdaad bepaalde voordelen. Als je nu meerdere KPN producten hebt, dan krijg je dat ook. Maar waarschijnlijk moet de boel dan even opnieuw op en bij elkaar aangemeld worden.

Voor de MijnKPN specifiek raad ik je aan om (via Producten en dan onderaan Product verwijderen), alles los te koppelen en vervolgens de boel weer opnieuw toe te voegen. Dat brengt dan in ieder geval daar de boel op orde zodat je weer overzicht hebt, en ook dingen kunt beheren/aanpassen indien nodig. 

Wat betreft de voordelen heb ik naar gekeken en dat klopte inderdaad niet meer. Je oude XS4ALL thuisabonnement stond er nog in. Ik heb nu het KPN abonnement gekoppeld. Je krijgt daar bevestiging van. De voordelen gaan in principe binnen 24 uur in.

 

oke - dank. 

 

De overzetting is nu inderdaad probleemloos gegaan en zoals het hoort, dus dat is afgevinkt en zal ik daar ook even melden.

 

Het ontkoppelen en vervolgens opnieuw koppelen is ook gelukt.

 

Dan nu nog wachten op mijn verlaat welkomscadeau, de Sony WH-1000XM3 die als het goed is staat opgeschreven dat deze nog nagestuurd wordt na activatie van mijn abonnement. 

 

Als dat ook gefixt is, is alles afgehandeld en weer goed.

Reputatie 7

Mooi, goed om te horen, Bas! Benoem dat van het welkomstcadeau nog even in je andere topic (omdat het daar verband mee houdt). De collega die zich daar dan eerder mee bezig hield kan ook voor je nakijken of dit goed gaat. In het algemeen: als je een bevestiging hebt waar op staat dat je hem gaat krijgen, dan gebeurt dat ook.