Producten staan niet in Mijn KPN

  • 21 November 2020
  • 6 reacties
  • 162 keer bekeken

Hallo, ik heb zelfde probleem, maar als ik naar website mijn kpn ga, staat daar zelfs niet mijn abonnement televisie en internet bij. Staan gewoon nergens producten. Ik wilde graag namelijk gebruik maken van tijdelijk gratis zenders van jullie.

 

*Admin: Afgesplitst en eigen topic voor je vraag gemaakt. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Heeft u de betreffende producten gekoppeld aan het account.

Hoe krijg ik meerdere producten in de app?

Log in op de MijnKPN app en ga naar Producten in het menu. Hier koppel je makkelijk jouw producten aan MijnKPN. Daarna kun je deze producten direct beheren via de website en de app!

Het probleem is dat daar geen producten staan om te koppelen.

Sinds afgelopen donderdag overgestapt naar KPN van Ziggo. Nu al op het forum met een probleem.

 

Hetzelfde probleem als ErnaB.

 

Ingelogd op MijnKPN.

Overzicht: Toegang tot Overzicht. Hier staan nota’s van voor mei 2019 toen ik nog een mobiel abonnement bij KPN had. Dit abonnement heb ik toen opgezegd.

Producten: Wel te zien, maar geen specificatie. Zie onderstaande foto. Scherm blijft laden.

Profiel: Toegang tot Profiel. Persoonlijke gegevens zijn zichtbaar en kunnen gewijzigd worden.

Zaterdag gebeld met de Helpdesk. Antwoord: Eén week wachten, dan is het zichtbaar.

 

Ben benieuwd of dat zo is.

 

En eens kijken wie op dit forum kan bevestigen dat dit zo is.

 

Reputatie 4
Badge +5

Hi @ErnaB. Welkom op het forum. Zou je eens kunnen proberen om alle producten te ontkoppelen? Vervolgens weer naar producten gaan en dan opnieuw de producten koppelen.

Hi @ErnaB. Welkom op het forum. Zou je eens kunnen proberen om alle producten te ontkoppelen? Vervolgens weer naar producten gaan en dan opnieuw de producten koppelen.


Volgens mij was al eerder een antwoord gegeven:

 

E

Het probleem is dat daar geen producten staan om te koppelen.

Reputatie 4
Badge +5

@AdridB Ik heb je een privé bericht gestuurd!