Beantwoord

Rekening nummer wijzigen via MijnKPN

  • 8 February 2021
  • 7 reacties
  • 141 keer bekeken

Ik heb een soortgelijk probleem.

Als ik in Mijn KPN naar ‘rekeningnummer wijzigen’ ga, laadt er een pagina waar niets te zien is. Na een paar seconden keer ik terug naar de overzichtspagina. De link hierboven die naar de chat zou gaan werkt niet. Ik wil liever niet bellen, en het moet toch mogelijk zijn om dit via Mijn KPN te regelen?!

Wie kan mij helpen?

admin: afgesplitst en eigen topic voor jouw vraag aangemaakt 

icon

Beste antwoord door Probleempje82 18 February 2021, 14:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Probleempje82, welkom hier. 

Wat gek dat het niet lukt. Naar welke pagina word je gestuurd? Heb je daar een screenshot van? En heb je ook ander browsers geprobeerd? Lukt het daarin wel?

Anders kijk ik graag nog eens mee. Zou je dan jouw profiel willen voorzien van zoveel mogelijk gegevens inclusief laatste drie cijfers van het oude IBAN en het volledige nieuwe IBAN. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. 

Reputatie 7
Badge +20

Mocht ik nog kunnen helpen, hoor ik graag van je. 

Verschillende browsers geven hetzelfde resultaat, maar het is nu wel gelukt.

Niet via 'service’ → ‘administratie’ → alles over administratie’ → 'gegevens wijzigen’ → 'tv, internet & bellen’ → ‘bankrekeningnummer' → 'wijzig via MijnKPN', want op die manier blijf ik een grijs scherm krijgen

Maar wel via ... 'gegevens wijzigen’ → ‘tv, internet & bellen’→ ‘abonnement wijzigen’ → 'wijzig via MijnKPN’. Toen kreeg ik een pagina waar ik het rekeningnummer kon wijzigen. Als ik nu opnieuw naar dezelfde pagina probeer te gaan, krijg ik ook hier een grijs scherm, dus er zit nog steeds een fout in de website.

Reputatie 7
Badge +20

Fijn dat het gelukt is. En bedankt ook voor het delen hoe je dat gedaan hebt. Ik ga dit melden. Fijn weekend gewenst. 

Hoi,

 

Rekeningnummer wijzigen gaat niet via Mijn KPN. Wordt elke keer naar overzichtspagina terug gestuurd. Hoe kan ik het rekeningnummer wel aanpassen?

Hoi,

 

Rekeningnummer wijzigen gaat niet via Mijn KPN. Wordt elke keer naar overzichtspagina terug gestuurd. Hoe kan ik het rekeningnummer wel aanpassen?

Hallo @Sophie3 , even bellen met 0800 0402 gratis.

Reputatie 7
Badge +20

@Sophie3, is het inmiddels via een collega gelukt? Zo niet, heb je de 2e manier van Probleempje82 geprobeerd? In verschillende browsers? 

Want het klopt helaas dat de eerste manier niet altijd goed gaat. Dit heb ik gemeld en gaat opgelost worden.