Beantwoord

Rekeningnummer niet te wijzigen in MijnKPN

  • 3 November 2020
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +10

Ik probeer in MijnKPN het rekeningnummer voor de incasso te wijzigen. Bij mijn abonnement voor mobiel is dit zonder problemen gelukt echter bij mijn “vast” abonnement kan ik het wel wijzigen en opslaan maar is het na 5 minuten weer terug veranderd. Mijn profiel is inmiddels gevuld met de benodigde gegevens. Kan webcare hier een blik op werken en mijn betaalgegevens aanpassen.

icon

Beste antwoord door Speedmaster 6 November 2020, 13:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10

Inmiddels maar even gebeld naar KPN, na 2 telefoontjes was het gelukkig snel geregeld