Beantwoord

Rekeningnummer wijzigen in app wil niet opslaan

  • 25 August 2022
  • 3 reacties
  • 15 keer bekeken

Goedemiddag, ik probeer al tijden mijn rekeningnummer te wijzigen via de app, alleen geeft hij wanneer ik op opslaan druk aan dat dit niet mogelijk is. Lijkt op een foutje in de app. 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 6 September 2022, 21:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Heeft u het al eens geprobeerd via MijnKPN (website) of anders telefonisch via 0800 0402.

Reputatie 7
Badge +16

Er is momenteel een issue met het wijzigen van gegevens via MijnKPN Web en de MijnKPN app.
Neem je telefonisch contact met ons op, dan wordt je per SMS weer doorverwezen naar MijnKPN en zo zit je in een ‘loop’. Er wordt hard aan gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. 

Ik geef een seintje in het topic zodra het issue verholpen is.

Reputatie 7
Badge +16

Er is momenteel een issue met het wijzigen van gegevens via MijnKPN Web en de MijnKPN app.
Neem je telefonisch contact met ons op, dan wordt je per SMS weer doorverwezen naar MijnKPN en zo zit je in een ‘loop’. Er wordt hard aan gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. 

Ik geef een seintje in het topic zodra het issue verholpen is.

We hebben vandaag (06-09-2022) het bericht gekregen dat deze storing opgelost is. Het wijzigen van gegevens is weer mogelijk via de MijnKPN app.

Excuses voor het ongemak!