Beantwoord

Rekeningnummer wijzigen werkt niet in MijnKPN

  • 1 February 2023
  • 1 reactie
  • 57 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem. Online rekeningen wijzigen lukt niet. Als je belt krijg je geen medewerker te spreken, maar word je wee terugverwezen naar de online omgeving waar ik al tig keer mijn nummer heb aangepast (maar dat niet veranderd blijkt te zijn als ik opnieuw inlog). Hoe kan ik een medewerker spreken die dit voor me oplost? Is er wellicht een mailadres beschikbaar?

icon

Beste antwoord door Anonymous 1 February 2023, 17:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Hallo @EstherAdam een mailadres heeft KPN niet, en als je belt, gewoon aan de lijn blijven, dan krijg je vanzelf een medewerk(st)er aan de telefoon.

Succes.