Beantwoord

rekeningnummer wijzigingen, maar verspringt naar oude

  • 3 March 2021
  • 4 reacties
  • 40 keer bekeken

Goedemorgen, ik probeer al een keer of 10 mijn rekeningnummer aan te passen. Na het opslaan en het opnieuw opvragen van mijn gegevens staat mijn oude rekeningnummer weer ingevuld.

icon

Beste antwoord door Noordzee 3 March 2021, 17:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Peter1414 ,

Als het wijzigen van het rekeningnummer online niet lukt, dan kun je bellen of chatten.

 

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

Spreek in : Ik wil een medewerker spreken. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

Reputatie 7
Badge +17

Hey @Peter1414! 

Noordzee geeft je eigenlijk al het beste advies. Omdat het nu niet zo druk is, wil ik ook wel een poging wagen om het opgelost te krijgen:wink:.  Hier uiteraard je gegevens voor nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en uiteraard je oude en nieuwe bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag beide bankrekeningnummers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. 

Geen zorgen. Alle vakjes waar ‘privé’ bij staat, zijn alleen inzichtelijk voor KPN moderators zoals ik. 

We horen graag van je:innocent:

 

Beste Lisa, hartelijk dank! Ik heb mijn gegevens ingevuld. Het betreft alleen de rekening voor inter, tv en bellen. Ik heb de rekeningnummers genoemd bij de persoonlijke boodschap.

Vriendelijke groet, 

 

P.

Reputatie 7
Badge +17

Je hebt inmiddels al contact met ons opgenomen zie ik. Mijn collega heeft het aangepast! :blush: